Toon posts:

Vertraging geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In mijn oude computer(Pentium 2) heb ik een opl3-sax geluidskaart zitten maar als de computer een tijdje aan heeft gestaan dan blijft het geluid achter bij het beeld. soms is het zelf zo erg dat 1.5 seconde tussen zit wat zeer vervelend is. Kan iemand mij helpen???

BVD Frank

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
"het beeld"
van een divx, van een mpeg, van een tvkaart.... :?

Verwijderd

laten we effe stellen dat het over zo een film gaat....
is het niet normaal dat een pentium 2 (met naar ik denk een MS-besturingssysteem) na een tijdje trager word en je daardoor geen extreem zware toepassingen kan draaien?
wat je kan doen is
hem lichter te maken door alle progs op de achtergrond te sluiten (ja ook die in het taken beheer)
naar iets moderners upgraden (hoeft niet ik speel ook nogaltijd films op een k6-2)
gewoon voordat je filmpjes begint te draaien effe rebooten...

Verwijderd

Topicstarter
Met het beeld bedoel ik alles, als ik verkenner open komt er normaal gesproken een geluidje maar meestal vertraagt dit ook

Verwijderd

ik kan zo snel niet iets bedenken buiten herinstaleren of mpower te gebruiken (vind je op download.com)

Verwijderd

Heb je bij dxdiag de hardware acceleratie op maximaal gezet? Dat was bij mij het probleem, als het het lager zet moet je cpu alles doen en dat wil nog wel is achterlopen.
Pagina: 1