"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Verwijderd
En heren nou niet meteen gaan drammen dat hij een plextor moet gaan kopen want er zijn nog meer goeie branders. en die zijn vaak net ff iets goedkoper.
OP Philips media doet ie 't uiteraard prima
Groeten,
Reink
Murphy was an optimist
Alvast bedankt.
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Tsja, ik heb ook wel geld voor een Plextor, maar volgens mij is dat ding veel donkerder dan mijn kast en dat is zo lelijk. Daarbij komt nog dat de 8x Plextor steeds moeilijker te vinden is. Maar is hij nou echt veel beter dan al die anderen? Suggesties over een andere hoor ik ook graag...
Alvast bedankt.[/quote]Gaat het hier om kwaliteit of het uiterlijk?
Plextor staan voor kwaliteit, tja dat het er niet bijpast is jou eigen keus, maar Philips branders zijn niet echt super, ke trouwen ook gaan voor Yamaha die zijn ook goed.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Philips is niet echt je van het... 'k heb een 4x philips (zwart met goude klep) en die wisselt gewoon tussen 2 en 4 speed zonder dat ik dat wil
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Verwijderd
De hp's van nu zegmaar de 9xxx serie is wel goed alles daaronder is idd bout. [/quote]De HP's serie hoger dan 8000 zijn ook goed.
die onder de 8000 waren n.l gewoon door philips in elkaar geprutst.
3610 was idd kut
Chip heeft elke maand een top tien en deze maand een test van 55 units.
Beste 8x4 burner was de Yamaha CRW8824e, op de zesde plek. Let ook ff op de individuele scores voor de onderdelen.
Het mooie van deze lijst is dat je hem zelf kan aanpassen. Geef je geen drol om UDF, dan verminder je het gewicht van deze uitkomst met de boxes bovenaan de tabel. Krijg je precies de volgorde van prestaties op het gebied waarin jij vindt dat ze goed moeten zijn.
Hier vind je de grote test.
En NEE, ik ga het niet vertalen.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Kan iemand mij vertellen wat CD-Text is?
In bijv. Nero kan je die info direct van een CDDB invoeren als je Audio cd kiest.
Ik wordt gek van al die stomme termen...
Disc At Once betekent slechts dat alle (Audio) tracks aan één stuk worden geschreven zonder dat de Laser uit gaat. Bij Track At Once gaat de Laser ff uit, wat resulteert in een duidelijk hoorbare pause.
Raw writing is meer het exact, bit voor bit kopiëren wat bijv Clone CD doet.
Zoek gewoon eens op de term DAO in bijv http://www.hotbot.com . Daar vind je genoeg links naar sites die dat uitleggen.