Philips PCRW804K 8x4x32, is dat wat?

Pagina: 1
Acties:

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-05 13:46
Hoi,

ik wil een fikker kopen, maar is dit wat? Ervaringen hoor ik graag :).

GRTz Gugger :D

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Verwijderd

In het verleden schijnen er nogal veel klachten geweest te zijn op philips modellen en hp's maar of die dingen nu nog steeds rot zijn weet ik niet. De hp's van nu zegmaar de 9xxx serie is wel goed alles daaronder is idd bout. en voor philips ik heb er zelf 1 gehad een 3610 die hield er nogal snel mee op hoop gezeik enzo. maar zoals ik al zei ik weet niet of die modellen van nu ook nog naadje zijn of dat ze er een mooier loopwerkje ingezet hebben.

En heren nou niet meteen gaan drammen dat hij een plextor moet gaan kopen want er zijn nog meer goeie branders. en die zijn vaak net ff iets goedkoper.

• GoGoHaRrY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

De philips PCRW804 heeft best wel irritante "slimme" firmware, deze kijkt nameljik op de CD-Media of deze is geschikt om op 8x te branden. Staat een CDTje (ID's) niet in z'n firmware brandt ie heel leuk op 2-Speed. Dit is het enige minpuntje ....

OP Philips media doet ie 't uiteraard prima :-(

Groeten,

Reink

Murphy was an optimist

• Gugger
Tsja, ik heb ook wel geld voor een Plextor, maar volgens mij is dat ding veel donkerder dan mijn kast en dat is zo lelijk. Daarbij komt nog dat de 8x Plextor steeds moeilijker te vinden is. Maar is hij nou echt veel beter dan al die anderen? Suggesties over een andere hoor ik ook graag...

Alvast bedankt.

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-04 00:19

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 21:27 schreef Gugger het volgende:
Tsja, ik heb ook wel geld voor een Plextor, maar volgens mij is dat ding veel donkerder dan mijn kast en dat is zo lelijk. Daarbij komt nog dat de 8x Plextor steeds moeilijker te vinden is. Maar is hij nou echt veel beter dan al die anderen? Suggesties over een andere hoor ik ook graag...

Alvast bedankt.[/quote]Gaat het hier om kwaliteit of het uiterlijk?

Plextor staan voor kwaliteit, tja dat het er niet bijpast is jou eigen keus, maar Philips branders zijn niet echt super, ke trouwen ook gaan voor Yamaha die zijn ook goed.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Gugger
Yamaha ook goed? Die vind ik er dan alweer een stuk beter uitzien. Maar het gaat me natuurlijk vooral om kwaliteit, maar ook wel om looks, vandaar dat ik ff vraag of die Plextor nou echt veel beter is.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Zelf zou ik bij het kiezen van een writer kijken of tie wel of niet door clonecd wordt onderseund :)

Philips is niet echt je van het... 'k heb een 4x philips (zwart met goude klep) en die wisselt gewoon tussen 2 en 4 speed zonder dat ik dat wil :(

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 10:32 schreef SinCere het volgende:
De hp's van nu zegmaar de 9xxx serie is wel goed alles daaronder is idd bout. [/quote]De HP's serie hoger dan 8000 zijn ook goed.
die onder de 8000 waren n.l gewoon door philips in elkaar geprutst.
3610 was idd kut

• Gugger
En de Ricoh MP 7080A? Door CloneCD ondersteund en binnen mijn prijsklasse. Iemand daar ervaringen mee?

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 15:57

Opa

Nu Multifocaal!

Vreest ende desespereert niet, Gugger. Redding is nabij.
Chip heeft elke maand een top tien en deze maand een test van 55 units.
Beste 8x4 burner was de Yamaha CRW8824e, op de zesde plek. Let ook ff op de individuele scores voor de onderdelen.

Het mooie van deze lijst is dat je hem zelf kan aanpassen. Geef je geen drol om UDF, dan verminder je het gewicht van deze uitkomst met de boxes bovenaan de tabel. Krijg je precies de volgorde van prestaties op het gebied waarin jij vindt dat ze goed moeten zijn.

Hier vind je de grote test.
En NEE, ik ga het niet vertalen.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• Gugger
Ah, many thanks!

Kan iemand mij vertellen wat CD-Text is?

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Daarmee krijg je op home cd spelerts die dat ook ondersteunen de track info over je display scrollen.
In bijv. Nero kan je die info direct van een CDDB invoeren als je Audio cd kiest.

• Gugger
Wat is DAO Raw Writing ???
Ik wordt gek van al die stomme termen...

• Opa

Opa

Nu Multifocaal!

Nah.

Disc At Once betekent slechts dat alle (Audio) tracks aan één stuk worden geschreven zonder dat de Laser uit gaat. Bij Track At Once gaat de Laser ff uit, wat resulteert in een duidelijk hoorbare pause.

Raw writing is meer het exact, bit voor bit kopiëren wat bijv Clone CD doet.

Zoek gewoon eens op de term DAO in bijv http://www.hotbot.com . Daar vind je genoeg links naar sites die dat uitleggen.

Pagina: 1