Toon posts:

Reason vraagje(propellerhead)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo heb even een vraagje.Gaat over recycle dat je gebruikt om sample-tjes of rex filetjes te maken voor reason.
Het probleem is het volgende:ik krijg het af en toe voor me kaar om een goed rex loopje te maken,maar vaak loopt ie niet synchroon.
Ik weet dat het iets te maken heeft met het bepalen van je bar's,beat's en signs.
Weet inmiddels dat 4 tellen 1 bar is,maar hoe weet ik wat ik voor de rest moet aangeven???
Mocht iemand mij kunnen helpen,dan hoor ik dat graag :)

Gegroet The De3JEyH

Verwijderd

Topicstarter
schop

Verwijderd

Topicstarter
Weet niemand dit dan :'(

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Je houd je niet aan de forumregels, zie onder andere sticky groeten en regels over schoppen...
Als je daarbij ook nog eens een goede duidelijke openingspost maakt heb je meer kans dat mensen je helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Nah sorry hoor,begrijp niet helemaal wat je bedoelt.Ik schop hem eem keer en wat is er niet duidelijk dan???

• whitey-d
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 19:24
volgens mij moet je sowieso nog wat meer kennis opdoen over het maken van muziek voordat je met dat soort programma's aan de slag gaat...
het enige wat ik kan zeggen is dat, voor zover ik weet, de timing van de beats in recycle niet automatisch strak is, dus je moet zelf tweaken in recycle totdat de breakbeat synchroon loopt in reason.

“Advertising says to people, 'Here's what we've got. Here's what it will do for you. Here's how to get it.'”

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de info,maar daar was ik zelf ook wel achter.Ging mij er alleen om hoe je dat bepaald.En meer kennis op doen kan idd geen kwaad,maar kan inmiddels aardig met reason overweg.dus begrijp echt wel een beetje wat ik aan het doen ben.
Maar goed laat maar als er hier allemaal zo moeilijk wordt gedaan over een simpel vraagje,ik ga m'n heil wel ergens zoeken :(
Pagina: 1