Asus Tusl2-c Mobo (bios 1.012 final)
adaptec 19160scsi adapter (bios 1.30 nieuwste final)
plextor cd-rw + plextor cd-rom
maxtor ide disk (scsi disk komt eraan)
probeer w2k opnieuw te installeren, maar krijg de melding
"INACCESSEBLE_BOOT_DEVICE".
Dus ik search....
probleem met adapter geeft MS, ADAPTEC en mede tweakers aan....
Hij geeft dit als ik met of zonder driver scsi floppy de installatie begin!!!!
Dus ik balen... heb ook WXP SP1 cd liggen en heb deze geprobeerd en wat denk je... geen enkel probleem! Met de floppy van adaptec (xp drivers). Tijdens de installatie geeft hij nog keurig aan dat deze drivers nieuwer zijn dan die op de WXP SP1 cd staan en ik enter dus. En alles werkt.
MAAR IK WIL GEEN WINDOWS XP SP1, IK WIL WINDOWS 2000 SP3!!!!
heb geen idee waarom het niet werkt. het heeft namelijk wel gewoon gewerkt. Lijk wel ofdat hij als ik de scsi drivers installeer tijdens het opstarten van de installatie procedure dat hij de ide drivers niet laad...!!!!
Eerst dacht ik dat het misschien lag dat de bootdevice een ide disk bevatten, maar WXP gaat er goed mee om, waarom windows 2000 SP3 dan niet????????
Al vast bedankt (mijn scsi disk vanmiddag opgestuurd, was defect vandaar deze oplossing.
)
adaptec 19160scsi adapter (bios 1.30 nieuwste final)
plextor cd-rw + plextor cd-rom
maxtor ide disk (scsi disk komt eraan)
probeer w2k opnieuw te installeren, maar krijg de melding
"INACCESSEBLE_BOOT_DEVICE".
Dus ik search....
probleem met adapter geeft MS, ADAPTEC en mede tweakers aan....
Hij geeft dit als ik met of zonder driver scsi floppy de installatie begin!!!!
Dus ik balen... heb ook WXP SP1 cd liggen en heb deze geprobeerd en wat denk je... geen enkel probleem! Met de floppy van adaptec (xp drivers). Tijdens de installatie geeft hij nog keurig aan dat deze drivers nieuwer zijn dan die op de WXP SP1 cd staan en ik enter dus. En alles werkt.
MAAR IK WIL GEEN WINDOWS XP SP1, IK WIL WINDOWS 2000 SP3!!!!
heb geen idee waarom het niet werkt. het heeft namelijk wel gewoon gewerkt. Lijk wel ofdat hij als ik de scsi drivers installeer tijdens het opstarten van de installatie procedure dat hij de ide drivers niet laad...!!!!
Eerst dacht ik dat het misschien lag dat de bootdevice een ide disk bevatten, maar WXP gaat er goed mee om, waarom windows 2000 SP3 dan niet????????
Al vast bedankt (mijn scsi disk vanmiddag opgestuurd, was defect vandaar deze oplossing.
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...