“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein
À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille
Thank you!The_Surfer schreef op 25 oktober 2002 @ 20:59:
Zie http://www.distrowatch.com/ het 4e bericht van boven (datum 2002-10-24 - sorry, ik kan niet linken naar dat bericht), daar staat beschreven hoe je SuSE 8.1 kunt downloaden.
Jammer dat het geen ISO's zijn... kan in ieder geval installeren!!!
Toch maar copietje gaan maken van iemand die wel €80,- wil neerleggen voor dit geweldige OS!
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein
ALS je het een geweldig OS vind, waarom dan niet gewoon kopenSerialThrillaZ schreef op 25 oktober 2002 @ 21:07:
[...]
Thank you!
Jammer dat het geen ISO's zijn... kan in ieder geval installeren!!!
Toch maar copietje gaan maken van iemand die wel €80,- wil neerleggen voor dit geweldige OS!
€80,- blijft een hoop voor een stuk zachte waar (ik ga 't zeker wel kopen, al is het alleen al voor de documentatie, eerst ff wat andere aanschaffen doen... OS kan altijd nog!!!)veldmuis schreef op 25 oktober 2002 @ 21:09:
[...]
ALS je het een geweldig OS vind, waarom dan niet gewoon kopen
Ok, dat mensen het geld niet over hebben voor weer een vaag OS van MS, dat snap ik ook nog wel, maar voor zoiets... €80,-. Linux moet HEEL GOED gesponsord worden en vergeleken bij MS is dat ECHT een koopje. (ken heel veel mensen die er heel erg blij mee zijn). Dus KOPEN MAAR! (sorry, moest ik echt ff kwijtSerialThrillaZ schreef op 25 oktober 2002 @ 21:14:
[...]
€80,- blijft een hoop voor een stuk zachte waar (ik ga 't zeker wel kopen, al is het alleen al voor de documentatie, eerst ff wat andere aanschaffen doen... OS kan altijd nog!!!)
Ceci n'est pas une signature!
Zo gedaan uurtje over 5/6 nodig en klaar.
Redelijke isp wel handig jah.
Verder kan je die naslag werken ook los kopen ( en OS downloaden ) of het OS gewoon kopen.
Als je nieuw bent tot linux "x" zou ik toch eens MDK of Redhat proberen en later over stappen naar een echte uitdaging Debian / Gentoo
Heb Cistron 8Mbits dus dat moet goed komen met FTP install...
CU over 6 uur !!
FTP-install muisje, FTP-install
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
is net wat makkelijker, en met de complete cd set heb je echt ranzig veel software, zijn 7 cd's geloof ikPalomar schreef op 25 oktober 2002 @ 21:39:
wat heeft suse dan voor voordelen tov gratis 'n00b' distro's als redhat of mandrake?
en als je suse koopt is het voordeel dat je telefonische ondersteuning krijgt, weet niet hoe dat bij redhat/mandrake is eigelijk
verder uiteraard veel documentatie die je erbij koopt, maar dat is bij redhat iig ook het geval, mandrake weet ik niet
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
TACHTIG EURO??!SerialThrillaZ schreef op 25 oktober 2002 @ 21:07:
[...]
Ik heb "SuSE Linux Professional UPDATE" gekocht voor EUR 49,- en kon zo m'n 8.0-versie upgraden! En het mooie is: dat kan je dan vanaf 1 DVD (4,5 GB) doen!!
Maar ja,. deze keer zijn ze wel heel snel (3 weken na uitbrengen) met de FTP-install. Had ik dat geweten dan...
This is my sick nature.
Verwijderd
Waarom leen je tot die tijd niet mijn originele cd's + docu van SuSE Linux Professional 7.3 niet? Dan kan je het eens een tijdje flink onder de loep nemen.
Verwijderd
Moet dit nu in een NOS topic ?? lees de SITE ofzo
Hoe?
http://ftp.gwdg.de/pub/li...se/i386/8.1/boot/boot.iso
gedownload en branden op cd.
Booten vanaf deze cdrom
netwerkmodule instaleren. (heb zelf een @Home kabel verbinding)
ftp instalatie kiezen
eigen netwerk gegevens invoeren
IP adres van server: 134.76.11.100
pad: /pub/linux/suse/ftp.suse.com/suse/i386/8.1
En na in yast2 mijn instellingen op te geven in ongeveer 1 uurtje de zaak draaiend.
Koop het pakket of doe de FTP install.
Voor al je "welke andere distro vragen dan?" -> Welk OS (bv. Linux distro) moet ik nemen? Part 2
Dit topic is gesloten.
![]()