Toon posts:

Help mij ! ivm waterkoelblok

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jongens het lukt me niet om een koelblok te maken... dan druipt daar weer een beetje tin weg en dan daar weer 8)7 Nu zat ik er over te denken om er eentje te kopen. Alleen welke :? En ik zag dat oeloe hele mooie blokjes kon maken. Is er misschien iemand die er eentje voor me kan maken voor een schappelijk prijsje :Y)

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-02 09:23

LauPro

Prof Mierenneuke®

V & A denk :?

Maar hoezo 'druipt er tin weg'?

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• Shunt
  • Laatst online: 20-02 10:43

Shunt

Boe

erm kerel jij snapt got naa 130 posts nog niet :?
got is geen helpdeks ZOEKEN
en gaa eens op tweakers.net kijken daar staan linkjes naar wc sites die ze verkopen ;)

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

Topicstarter
LauPro schreef op 25 oktober 2002 @ 20:21:
V & A denk :?

Maar hoezo 'druipt er tin weg'?
nou dan is de opening weer te groot ;( In V & A ben ik al geweest maar niet iedereen die koelblokken kan maken kijkt daar dus vandaar :)

Verwijderd

Topicstarter
Shunt schreef op 25 oktober 2002 @ 20:22:
erm kerel jij snapt got naa 130 posts nog niet :?
got is geen helpdeks ZOEKEN
en gaa eens op tweakers.net kijken daar staan linkjes naar wc sites die ze verkopen ;)
zoeken naar iemand op got die hier mooie koelblokken kan maken :?

• Shunt

Shunt

Boe

nee punt 1 hier heb je winkels voor
en btw als je wat topics door leest zie je dat imothep er maakt ( te laat gesloten )
amd dude dacht ik :?
en nog wat mensen
maar kijuk nu eens op v & a daar kan je ze kant en klaar kopen

Game PC

Verwijderd

Topicstarter
Shunt schreef op 25 oktober 2002 @ 20:25:
nee punt 1 hier heb je winkels voor
en btw als je wat topics door leest zie je dat imothep No user with that nickname was found (num_rows_empty)

er maakt ( te laat gesloten )
amd dude dacht ik :?
en nog wat mensen
maar kijuk nu eens op v & a daar kan je ze kant en klaar kopen
nee 2 weken geleden nog wel maar nu staat er niets meer :)...

• Shunt

Shunt

Boe

waar niet ? ik bedoel dus dat je ze ook nieuw kan kopen hoor ?
jij denkt tog niet dat iedereen ze zelf maakt of wel dan

Game PC

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:01
Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 20:20:
Jongens het lukt me niet om een koelblok te maken... dan druipt daar weer een beetje tin weg en dan daar weer 8)7 Nu zat ik er over te denken om er eentje te kopen. Alleen welke :? En ik zag dat oeloe hele mooie blokjes kon maken. Is er misschien iemand die er eentje voor me kan maken voor een schappelijk prijsje :Y)
Die voor ReseTTim heb ik gemaakt ;) hij had ze allene dichtgesoldeert. Opzich kan ik nog wel een blokje maken, maar daarvoor moet je ff contac met me opnemen via msn/icq

Verwijderd

Topicstarter
Dank je kan je mij toevoegen met MSN ?

maste_3@hotmail.com

• styno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-02 17:59

styno

Koffie? Hmmm, ja, lekkerrr

/offtopic
He Shunt, er zijn hier ook nog mensen die zelf een koelblok willen maken. En als dat dan niet lukt dan mag je daar best een vraag over stellen IMHO.
/offtopic

DCW1800: hoe probeer jij je blok te maken, geef eens wat meer info.

Zelf heb ik ook twee wc blokken gemaakt ala het [rml][ WC] Karwei waterkoeling, voor 10 euro. [ pics inside][/rml] topic, voor m'n dual slot 1 Celeron systeem. Tis best leuk om te doen, maar dan moet het wel een beetje lukken... Dus kom maar op met je vragen :)

Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Nou weet ik het ontwerp van jou blok niet (post eens een plaatje ofzo), maar als de soldeer geen warmte hoeft te geleiden kun je bison metaal gebruiken, dat is een 2 componentenlijm die zeer goed lijmt.

Ik heb mijn blokjes ook zo gemaakt.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 09:22

Dreamer

Foutje

Styno schreef op 25 oktober 2002 @ 23:22:
/offtopic
He Shunt, er zijn hier ook nog mensen die zelf een koelblok willen maken. En als dat dan niet lukt dan mag je daar best een vraag over stellen IMHO.
/offtopic

Zelf heb ik ook twee wc blokken gemaakt ala het [rml][ WC] Karwei waterkoeling, voor 10 euro. [ pics inside][/rml] topic, voor m'n dual slot 1 Celeron systeem. Tis best leuk om te doen, maar dan moet het wel een beetje lukken... Dus kom maar op met je vragen :)
dat had hij dus ook kunnen vinden via de search er is al genoeg over dit soort dingen te vinden.

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-02 18:04

ReseTTim

Chocolate addicted

Amd RuLuzzz schreef op 25 oktober 2002 @ 20:30:
[...]

Die voor ReseTTim heb ik gemaakt ;) hij had ze allene dichtgesoldeert. Opzich kan ik nog wel een blokje maken, maar daarvoor moet je ff contac met me opnemen via msn/icq
als het goed is zal ik morgen weten hoe het koeld :)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Shunt

Shunt

Boe

Styno schreef op 25 oktober 2002 @ 23:22:
/offtopic
/offtopic

vragen stellen alaaf maar dan mag je eerst effe wat zoeken ;)
en niet gelijk gaan scheeuwen of iemand een blokje voor hem kan maken ;)
dat is iets anders dan vragen stellen over hoe een blokje te maken :P

Game PC

Verwijderd

Topicstarter
bobo1on1 schreef op 26 oktober 2002 @ 00:34:
Nou weet ik het ontwerp van jou blok niet (post eens een plaatje ofzo), maar als de soldeer geen warmte hoeft te geleiden kun je bison metaal gebruiken, dat is een 2 componentenlijm die zeer goed lijmt.

Ik heb mijn blokjes ook zo gemaakt.
waar zou je dat kunnen kopen? En als je dat gelijmt hebt kan je dan alsnog solderen?

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:23

Epsilon

Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 08:04:
[...]

waar zou je dat kunnen kopen? En als je dat gelijmt hebt kan je dan alsnog solderen?
|:(

bij elke doe het zelf zaak kan je lijm kopen, zo heel veel boeit het echt niet wat voor lijm je gebruikt.

gewone bison 2 compontenlijm voor "moelijke materialen" en je zit altijd goed.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Ok, heb niet het hele draadje gelezen.. maar blokje's kan je o.a kopen bij de OC-Shop daar kunnen ze je weer precies vertellen welk blokje goed is voor jou. Verder weet ik niet welk soort tin je gebruikt maar ik heb mijn waterkoelblok hardgesoldeerd en dan heb je daar al veel minder last van als met normale tin. Verder wil je het ook juist hebben eigenlijk dat de tin hier en daar heen stroomt.. Vloeien heet dat en dat zorgt juist dat alles waterdicht wordt.

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 20:20:
Ik heb de blokjes van ReseTTim alleen maar gesoldeerd.. ;)
AMD_Rulezzz heeft ze gemaakt... :>

Voor mezelf heb ik blokjes van Aqua-Computer...

Afbeeldingslocatie: http://217.172.178.216/prodimg/cpconfig/kp4t10.jpg
:9~
Pagina: 1