Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
En hoe ga jij bij die spreekspoel komen zonder de conus open te snijden?
Aannames zijn fataal.
Hmm daarom heb ik een topic geopend om tegen dit soort klote problemen aan te lopen 
geen ID maar dat deel wat in de magneet zit moet ik toch wel weg kunnen halen zonder de rest te slopen ?
geen ID maar dat deel wat in de magneet zit moet ik toch wel weg kunnen halen zonder de rest te slopen ?
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
je kan proberen de hele magneet eraf te slopen (ze zitten meestal gelijmd), dan kan je ook de spoel nog weghalen.ernst schreef op 26 oktober 2002 @ 13:51:
Hmm daarom heb ik een topic geopend om tegen dit soort klote problemen aan te lopen
Zou dit hoorbaar veel vershil geven ? (ik denk weer even aan t peerless subje)
eerlijk gezegd weet ik eigenlijk niet wat je nou precies wil doen.. kan je het nog een keer uitleggen?ernst schreef op 27 oktober 2002 @ 11:15:
Zou dit hoorbaar veel vershil geven ? (ik denk weer even aan t peerless subje)
Pagina: 1