[IDEE] Beta hoek voor die hard betatesters !

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zat zo te denken, ik ben altijd bezig de laatste software te testen, dus beta's en alpha's.

Is het niet een geweldig B) idee om een forumonderdeel te maken de "Bétahoek" ?

Lijkt me wel heel :7 . Dan kun je elkaar tips&truuks uitwisselen, oplossingen voor bugs presenteren en kunnen de softwaremakers op GoT ook hun software posten zodat de betatesters dit kunnen gaan uitproberen met gevaal voor eigen leven *D .

Wat zeggen jullie hiervan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt mij eigenlijk beter gewoon in de juiste forum's te kunnen. Zo word het, vind ik, alleen maar onoverzichtelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het lijkt me dat dat een gesloten hoek zou moeten zijn. Om zo te voorkomen dat er zaken uitlekken die nog onder embargo staan. Verder heeft het ook weinig zin voor de niet testers.
Dan kom je tot een paar problemen, punt 1. Hoe weet je wie voor welk paket een tester is.
En punt 2 denk ik dat het een te klein forum gaat worden om levensvatbaar te zijn. (Denk bijvoorbeeld aan het virus en veiligheidsforum.)
punt 3 zelfs al lukt het voorgaande dan zit je nog met de vraag onder wiens hoede komt het betreffende forum te staan? Gaan de softwaremakers dan allerlei eissen stellen aan GoT?

Mijn persoonlijke mening is dus dat dit niet echt levensvatbaar is.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 17:07
Ik vraag me af hoe jij dit binnen het grote geheel van GoT ziet :?

(en dan niet redenerend vanuit een egocentrisch oogpunt)

Ik denk ook dat hier niet veel betatesters rondlopen (als die al bestaan) dus er zullen weinig mensen in een dergelijk forum komen.

Misschien kan je beter je eigen beta-test forum oprichten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een maak-elkaar-gek-met-concrete-resultaten/tests-van-de-nieuwste-hardware/software-forum?
lijkt me leuk, maareh..NDA's :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de eigen fora graag... Vooral voor NOS, beta testen is inherent aan NOS voor sommigen, en dan is het erg makkelijk als ik dingen kan opvangen in NOS en die kan gebruiken... Aparte fora verstoren dat 'n beetje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

vrijwel alles kan wel in SA lijkt me?
Pagina: 1