Packet Radio via geluidskaart

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:45
Ik heb wat liggen googlen en kwam site tegen waarin stond dat je via je geluidskaart beetje kon uitzenden. Weet wel niet hoe ver en zo, maar lijkt me wel eens fijn om in mijn kamer te proberen met 2 computers. Ik gebruik AGW of zoiets. Heb ik gevonden op http://www.qsl.net/iz7ath..._sb/english/pag09_eng.htm
Heeft iemand hier ervaring mee? want tot nu toe is nog niks gelukt? Je zou een kabel moeten hebben van de OUt naar de microfoon ingang. Dit heb ik maar voor de rest krijg ik niets aan de praat. ;(

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

gehehe dat is wel een verdomde grappig idee :D

• ddkiller0900
is dit mogelijk of is het wat onzin? Wil dit wel eens proberen zo met geluidskaart en anders eens gaan sparen voor een AP met antenne

Krijg ook nog een error: AGWAX25 Driver is not loaded. Try reloading the app.
Ik heb dus die driver geinstalleerd (SV2AGW TCPIP Over Radio NDIS Drivers als netwerkadapter).

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

dit is meer bedoeld voor zendaparatuur en niet bedoeld voor pc<->pc

zou wel moeten werken vermoed ik maar dan zal je zal je waarchijnlijk alle line in en outs aan mekaar vast moeten knopen

.. ik heb het in een donker verleden wel es gedaan maar is wel primitief en langzaam .... toen was het nog wel vrij druk op de bak met "packet radio"
maar is dat niet een beetje doodgebloed nu ??

Iperf

• ddkiller0900
ja denk et, maar mijn bedoeling is een klein netwerkje met iemand van een kilometer verderop via radiogolven

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:37

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

ddkiller0900 schreef op 25 oktober 2002 @ 20:31:
ja denk et, maar mijn bedoeling is een klein netwerkje met iemand van een kilometer verderop via radiogolven
Dat kan je gewoon kopen.... en heet wireless :)

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• ddkiller0900
ja maar iets wat niet te duur is en wat je zelf kan maken :) wireless wil ik wel eens proberen maar dat zijn dan plannen voor volgend jaar, was aan het denken aan zo'n bakkie ofwel een alternatief

• ddkiller0900
ok er kwam juist zo'n inbelgeluidje uit mijn geluidskaart, is al een goed teken. Heeft niemand dit ooit geprobeerd? Met de AGW drivers?
Pagina: 1