T.net + Wish = pagina niet gevonden

Pagina: 1
Acties:

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:40
als ik inbel met internetprovider Wish kan ik soms niet op T.net en GoT komen en zo zijn er nog wel een paar pagina's... Ik had daarover een mailtje naar Wish gestuurd en ze gaven als antwoord dat er een fout op de betreffende website's is...
Ik twijfel hier best wel heel erg aan...

iemand commentaar hierop?

Verwijderd

Ik weet alleen dat een kammeraad van me met WISH Nijmegen owk niet of nauwelijks op T.net kompt...

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Dit soort topics zijn vaker geweest, moet eigenlijk een keer opgelost worden want overal werkt het, behalve bij Wish.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Oh ja, hoe denkt wish ongeveer... "Ja maar een heleboel sites zijn omgekocht zodat onze klanten er niet meer op komen... nee heeft echt NIKS met ons te maken... wij maken geen fouten" ;)

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:40
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 10:46 schreef Tom het volgende:
moet eigenlijk een keer opgelost worden want overal werkt het, behalve bij Wish.[/quote]hoe bedoel je dat? dat wish dit moet oplossen of dat t.net dit moet oplossen?

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 11:21 schreef Canard het volgende:
hoe bedoel je dat? dat wish dit moet oplossen of dat t.net dit moet oplossen?[/quote]ligt eraan, bij wie de fout zit. Lijkt mij toch echt bij Wish; als dat de enige provider is waar t.net niet te bereiken is...

Verwijderd

Ik heb het 's avonds af en toe, ik bel in via Myweb, en ga eerst naar T.net en GoT, en als ik daarna naar andere sites ga krijg ik de pagina is niet gevonden, als ik dan opnieuw verbinding maak en direct naar die andere pagina's ga gaat het wel goed..

Verwijderd

ik heb het zelfde met wish. en myweb heeft het af en toe ook. normaal bel ik met superweb in en daar doet ie het altijd op. :) :)

Verwijderd

zal ook nog ff melden dat ik ook al maanden niet op tweakers kan komen met wish (er zijn trouwens nog wel meer sites........)

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Ik heb het afgelopen jaar (tot afgelopen donderdag nu lekker chello :)) elke dag met Wish op t.net en GoT gezeten -> nooit een foutmelding gehad...

Verwijderd

hmmm.... heeft iemand ooit wel eens geprobeert of tweakers.net of welke andere onbereikbare site dan ook, te pingen is? wat je het best kunt doen om dit op te lossen is door een trace uit te voeren (in dos box)

tracert www.tweakers.net

Als de naam niet kan worden geresolved ligt het waarschijnlijk aan de dns instellingen bij jou OF bij de provider. Lukt resolven wel en houdt hij halverwege op, dan ligt het probleem in de route die gevolgt wordt naar tweakers.net
Pagina: 1