[XPRO] Messenger wil niets sturen

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 00:39
Beste mensen,

Ik heb onlangs op mijn vers geinstalleerde Windows® XP Professional, Norton® Systemworks 2003 en Norton® Personal Firewall geïnstalleerd. Nou had ik eens zin om een bestandje te versturen naar een gozer, maar het lukt niet. Ontvangen daarentegen lukt weer wel. Hiervoor heeft alles het gedaan en uitzetten van de firewall (disable) en bij Antivirus de Messenger optie uitzetten helpt niets.

Ik draai gewoon een directe connectie (Mxstream®), dus niet achter een LAN of iets dergelijks. Heeft het volgens jullie met de bovengenoemde proggies te maken of met iets anders

alvast bedankt

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10
MSN Messenger vragen horen in Software Algemeen, bovendien weet ik zeker dat er hier iets over te vinden is in de search of in -=Het grote Msn Messenger topic=- :).

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 00:39
sorry als het in het verkeerde afdeling zit, ben pas nieuw op tweakers.net

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

jozy schreef op 25 oktober 2002 @ 19:26:
sorry als het in het verkeerde afdeling zit, ben pas nieuw op tweakers.net
Maar heb je al geprobeerd te zoeken? Je kunt bijvoorbeeld zoeken op 'bestanden versturen msn'. Dan kom ik bijvoorbeeld op dit topic:
MSN bestanden sturen
Wellicht dat de makkelijkste oplossing een upgrade naar 5.0 is :).

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Nou ja nieuw, tussen Juli en nu had je best het sticky wel kunnen lezen :+

Maar probeer het dus eerst eens met de search en bijv. de FAQ's in Network Troubleshooting.

Als je niets kan vinden dat helpt in de diverse topics die er over gaan, zoals die Compubiter aangeeft, mag je een nieuwe openen in Software Algemeen. Geef dan wel even aan wat niet helpt :)
Ik gok idd op de firewall. Maar natuurlijk moet je ook weten wat de andere kant van de lijn heeft qua NAT/vuurmuur/.... Maar dat staat allemaal in de vele topics hierover denk ik, en anders help ik je graag verder in SA :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.