Contractverlenging-aanbiedingen

Pagina: 1
Acties:

• Zeeger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-03-2025
Hallo,

Ik ben toe aan een nieuwe telefoon aangezien m'n huidige een beetje mol is.
Nu kan ik m'n contract bij Ben verlengen en dan van hun een nieuwe mobiel krijgen.

Weet iemand wat voor aanbiedingen je dan krijgt, ik krijg de aanbiedingen namelijk pas volgende week in de bus. Of is het slimmer (voordeliger) om een mooie aanbieding in de winkel te halen?

Verwijderd

ik heb vorige week mogen kiezen tussen een Siemens C45, nokia 5210, 3410, samsung A300

Verwijderd

Waarschijnlijk maakt het niet uit of je de aanbiedingen uit de winkel neemt, of die andere. De kans is vrij groot dat het om dezelfde aanbiedingen gaat. Maargoed, langs de winkel gaan kan nooit kwaad, want dan weet je het in ieder geval zeker.

Ik zou in ieder geval even langs de winkel gaan...

Verwijderd

Volgens mij is dit gewoon hetzelfde als een nieuw abo afsluiten, alleen dan met sim en nummer behoudt...dus ben soms +/- 50 euro korting etc..

Verwijderd

Dat aanbod van BEN is kloooote! Je moet namelijk een tweejarige abo afsluiten, en dat lijkt me nu niet echt een leuke uitgangspositie. Gewoon een mooi eenjarig aanbod ergens opsnorren.

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-08 12:36

Tjark

DON'T PANIC

als je bij Ben wilt blijven kun je es kijken of je je contract verlengt bij een online zaak. Kun je ook je telefoon zelf kiezen.

*insert signature here

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:21

Zjemm

...

Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 01:00:
Dat aanbod van BEN is kloooote! Je moet namelijk een tweejarige abo afsluiten, en dat lijkt me nu niet echt een leuke uitgangspositie. Gewoon een mooi eenjarig aanbod ergens opsnorren.
hoezo is een 2 jarig abbo geen leuke uitgangs positie??

opensecure.nl

Verwijderd

Ik kon alleen maar klote toestellen kiezen waar ik geen klote aan had, dus ben gewoon naar de winkel gegaan en heb een nieuw abbo en telefoon gehaald.

• pruiter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-07 12:09
Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 01:00:
Dat moet helemaal niet, gewoon even bij de klantenservice aangeven dat je voor 1 jaar wilt verlengen en je krijgt een brief thuis met een aanbieding voor een 1 jarige verlenging.

Verwijderd

'Topic starter', ik zou echt gewoon even de winkels langsgaan. Je kunt dan ook aanbiedingen van andere providers ernaast leggen en kijken wat voor telefoon je daar dan bij krijgt etc. Ik zou in ieder geval even rondkijken en niet automatisch kiezen voor wat je al hebt. Misschien is iets anders wel beter...

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:12

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

www.telecom.nu en dergelijke.. soms/vaak/meestal goedkoper dan een winkel e.d.

www.gsmstunter.nl .. ook eentje.. ook leuke abo's..

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Pagina: 1