Ik heb van een stichting een overgebleven HP Deskjet 520 gekregen. Als je er stroom op zet doet íe het goed, cartridge gekocht (37,50 !!!) en test-afdrukje gemaakt... perfect. Zodra ik de parallele kabel echter op de pc aansluit gaan alle ledjes ineens uit en brandt alleen het "busy" ledje nog. Printer reageert nergens meer op... windows kan niet afdrukken naar de printer enz. Zodra ik de parallele kabel er uit trek springt alles weer naar normaal en is de printer gewoon weer "ready" 
Wtf.. is dit ding nou kapot en heb ik voor niks een dure cartridge gekocht?? Of moet er een speciaal soort kabel op of zo. In het bios heb ik de poort ingesteld op ecp+epp, epp, ecp en bi-dir. Heeft verder geen effect. Als kabel heb ik een doodnormale kabel met aan een zijde een centronics aansluiting en aan de andere kant een normale parallele stekker. Werkt goed icm mijn Canon printertje.
Wtf.. is dit ding nou kapot en heb ik voor niks een dure cartridge gekocht?? Of moet er een speciaal soort kabel op of zo. In het bios heb ik de poort ingesteld op ecp+epp, epp, ecp en bi-dir. Heeft verder geen effect. Als kabel heb ik een doodnormale kabel met aan een zijde een centronics aansluiting en aan de andere kant een normale parallele stekker. Werkt goed icm mijn Canon printertje.