1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Wellicht heb je hier wat aan: NTFSDOS. Hiermee kun je in ieder geval belangrijke bestanden backuppen, of de directories verwijderen. Gevonden door te zoeken naar 'ntfs dos' in Windows Operated Systems
.
Ik heb bijvoorbeeld dit topic gevonden: NTFS lezen onder 'dos'
We kunnen je niet helpen om het wachtwoord te hacken (geen idee of dat uberhaupt mogelijk is), omdat we:
A:) niet weten of jij goede bedoelingen hebben
B:) iedereen mee kan lezen
.
We kunnen je niet helpen om het wachtwoord te hacken (geen idee of dat uberhaupt mogelijk is), omdat we:
B:) iedereen mee kan lezen
het was onder windows NT wel degelijk mogelijk om met een linux bootflop het administrator wachtwoord te veranderen. Ik kan met indenken dat het met een nieuwe versie ook mogelijk is om een windows 2000-account van een nieuw wachtwoord te voorzien.
Suc6
Suc6
Heeee, bedankt! Zoiets zocht ik dus. Nou ik heb mij rot gezocht omdat ik het niet durfde te vragen hier!Compubiter schreef op 25 oktober 2002 @ 19:18:
Wellicht heb je hier wat aan: NTFSDOS. Hiermee kun je in ieder geval belangrijke bestanden backuppen, of de directories verwijderen. Gevonden door te zoeken naar 'ntfs dos' in Windows Operated Systems.
B:) iedereen mee kan lezen.
En nu kijken op dat NTFSDOS.exe ook werkelijk werkt.
Dat van de adminpass wijzigen met een linux flop daar had ik ook al van gehoord en ook geprobeerd, maar niet gelukt.
Ach, in het ergste geval is hij alle bestanden en programma's (die niet eens van hem zijn, dus wat hij er mee moet) kwijt en staat win XP erop. Het is een P3 geloof ik... 900, oid.
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Die files mag je niet wissen, dan boot je OS niet meer.
Gebruik die Linux diskette die al eerder aangehaald is.
Gebruik die Linux diskette die al eerder aangehaald is.