[UT2003] Wapen verdwijnt bij online spelen

Pagina: 1
Acties:

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:26

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Topicstarter
Op sommige servers verdwijnt na een tijd spelen mijn wapen. Ik zie ze nog wel onderin de HUD, kan ze ook nog selecteren, maar zien, ho maar. Schieten haalt dan ook weinig uit, maar ikzelf ben nog prima te raken.
Eenmaal dood respawn ik met veel moeite. Ik blijf heel lang in die mode dat je het level kan verkennen. Vervolgens kan ik wel springen enzo, maar ik zie geen wapen, soms ook niet hoeveel health ik nog heb. Wapens oppakken kan dan ook niet meer. Dit schijnt alleen te gebeuren als een match lang duurt (> 10 min) en er ook geen fraglimit op de server is. Is de game afgelopen, dan begint de volgende weer goed, maar na een minuut of 10 weer hetzelfde.

Al vanalles geprobeerd. Verschillende detonators, UT2003 opnieuw installeren, heel Windows opnieuw installeren, diversen instellingen in UT2003, netspeed aanpassen (10000, 7500, 5000), maar steeds weer hetzelfde. Met de demo had ik dit trouwens ook wel eens.

Klinkt dit iemand bekend?

Specs:
PC: zie onder
Windows 98SE
VIA 4in1 40
Directx 8.1
Detonator 40.71
Chello Kabel met 3Com 900B-TPO

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Mischien is het lag van je internet connectie... anders dan dat zou ik het echt niet weten, je systeem is verder wel goed...

Verwijderd

Lijkt mij ook lag, probeer eens lagere netspeeds, of zet kazaa uit :D

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 21:10:
Lijkt mij ook lag, probeer eens lagere netspeeds, of zet kazaa uit :D
Netspeed heeft hij al lager gezet... als KaZaA draaiende is is het idd verstandig om dat uit te zetten...
En wat ik er van gehoord heb is Chello ook niet echt de beste profider, dit weet ik verder niet, alleen wat anderen zeggen ;)

Verwijderd

Hoe is je ping bij goede servers?

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:26

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Topicstarter
Tijdens het spelen heb ik alleen UT2003 draaien. Zeker geen Kazaa. Met UT nooit problemen gehad op dezelfde servers als dat ik nu speel. Ping is op een goede server rond de 50.
Op het moment dat ik speel en mijn wapen e.d. verdwijnen, is de ping bij Score View vaak gewoon rond de 50-60 of event. 90, maar niet zo vaak. Met "stat net" ping rond de 120, maar daar speel ik wel eens vaker mee.

Het gebeurd ook alleen met alleen een timelimit en geen fraglimit en alleen als ik wat langer gespeeld heb. Zal wel eens met de helpdesk van Chello/UPC (proberen) te bellen, kunnen ze misschien eens kijken of alles in orde is.

Verwijderd

Gewoon met netspeed 4000 of 3000 spelen, ik bedoelde ook met lagere netspeed, lager dan de genoemde van de topicstarter. En het nadeel van chello is niet de bandbreedte, want downloadsnelheid is goed, alleen de instabiliteit van de verbinding maakt het erg lastig, dus de ene keer veel data, en de andere keer kun je amper een par bytes heen en weer krijgen (packet loss). Dat is het nadeel van online gaming icm chello.

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem. Als ik in de opties ook aangeef dat ik mijn wapen wil zien, verdwijnt hij toch.

Voordeel is wel dat je meer ziet zonder je wapen in beeld. :)

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
ik had dit probleem alleen bij de demo....

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-02 19:47

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Ik heb het probleem dat mijn schoten gewoon niet aankomen. Als iemand recht voor mij loopt en rechtdoor, dan nog kan ik hem niet raken. Zelf word ik dan geraakt op plaatsten waar het helemaal niet eens kan. En andere keren heb ik de ene multikill en killing sprees na de andere.
Pagina: 1