Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaKK0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-12-2024
Ik heb vandaag de Fuji FInePix a203 gekocht. Alleen nu wil ik de fotos op mijn PC zetten, hierbij heb ik problemen.

Het lukt de eerste keer wel na het installeren van de benodigde software maar de keren erna werkt het niet meer.

Hij vind namelijk nieuwe hardware "fujifilm usb-driveunit usb device" en wil deze installeren. Hij vind hiervoor geen geschikte drivers en wil vervolgens niet automatisch FinePixViewer opstarten wat hij de eerste keer wel deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Welk OS?

Want mijn ouders hebben net de FinePix A201 gekocht en daar zit ook zo'n driver bij en ik kan nadat mijn XP klaar is met zoeken enzow gewoon de K-schrijf benaderen :)

Als wepcem heb ik hem echter nog niet :{ Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de A202 gekocht, en bevalt me uitstekend :)
Bij mij werkt alles goed op XP.. dus anders nog een x de drivers re-installen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaKK0
Ik heb als OS W2k met SP3 geinstalleerd. Hij doet het gewoon 1 keer en daarna niet meer en nadat ik de drivers heb gereinstalled doet hij het gewoon weer 1 keer.

Heb net ook geprobeerd zonder de bijgeleverde software te beginnen en W2k hem gewoon laten herkennen. Hij installed de drivers waarna ik de fotos er 1 keer af kan halen en nadat ik hem heb losgekoppeld en weer vastgekoppeld niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaKK0
Ik heb em net getest op een Windows XP bak van mn pa. Daar werkt hij wel gewoon op zonder zelfs de drivers te installeren.
Hij herkent em meteen als 'removeble drive' en dan kan ik de fotos neerladen op mijn PC.

TOch zou ik em ook nog graag onder windows2000 aan de praat willen krijgen, wie helpt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk eens op hun site voor nieuwe drivers ofzo?

gek probeleem sluit hem eens op een andere usb port aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaKK0
Heb hem net op een andere USB port aangesloten en ook nog eens andere drivers geinstalleerd.
Geen van beide mocht baten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet eens de bios settings van de pc op normal en niet op turbo settings. Kan een oc probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaKK0
Mijn pc is niet overgeclocked,
maar ik zal eens kijken in het bios of die misschien toch op turbo staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaKK0
Nee, niet in mn bios gevonden...
Maar lijkt me ook vreemd als het daar aan zal liggen want ik heb hem zoals hierboven gezegd niet overgeclocked...
Pagina: 1