Toon posts:

RedAlert 2 niet te branden?

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb gisteren al 2 cd's verneukt, met het branden van RedAlert2 via CloneCD. Is er weer een nieuwe kopieerbeveiliging op de markt?

Verwijderd

Ik neem aan dat het voor back-up doeleinden is?

Verwijderd

OWH JE MAG NIET BRANDEN !!!!

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Kan iemand deze topic van Micha sluiten

http://mrfloris.com

• Petuhr
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:48

Petuhr

FreeBSD

SLOTJE!!!!!!!!!!!!!!

Verwijderd

Ik heb al een back-up van RA2 thuis liggen.
Je kan hem gewoon branden alleen dan moet je wel software hebben die de CD-ROM letterlijk bitje voor bitje copieerd.
Ik gebruik WinOnCD in kombinatie met een Sony 8,4,32
HP's hebben vaak last van een slechte firmware waardoor ze sommige CD's idd niet goed kopieeren.

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

Het is wel in hè, schreeuwen om een slotje :)

Ik vind zo'n backup helemaal geen verkeerd idee sinds ik met men bureaustoel over Dune 2000 gekard ben :(

BTW, ligt het aan mij of worden die campains steeds korter ??

One of the animals has left its cage today.

• Otacon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-02 09:21
Misschien is dit ook het geval bij RA2

De nieuwste SecuRom beveiliging kan wel worden gekopieerd met CloneCD! Het spel Driver2 (heeft de SecuRom v2 beveiliging) is met behulp van CloneCD gekopieerd. Hiervoor moet je de volgende instellingen gebruiken:

READ:
-SubChannel data from Audio Tracks: AAN
-SubChannel data from Data Tracks: AAN

Read Speed: 2X

Bij het schrijven maakt de schrijfsnelheid niet uit.

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-02 20:42
Is toch gewoon SafeDisc 2 beveiliging.
Ik weet dat dit eigenlijk niet mag, maar omdat het hier (zoals bij mezelf) gaat om prive backups (dat hoop ik teminste). Hier staat een manier om hem te copien:

edit:
Link verwijderd, het spijt me enigszins, maar naast de uitleg stonden hier ook allerlei cracks en patches die niet legaal zijn, dat maakt het een warez-link. Ik weet dat het rot is, maar euh we moeten ons aan de regeltjes houden.

DrZymo, je weet dat het niet mag, doe het dan ook niet, als je hem zo graag wilt helpen, stuur dan een ICQ berichtje ofzo, maar niet hier op het forum. Je weet heel goed waarom en anders moet je de faq. nog maar eens doorspitten.

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Heb gisteren al 2 cd's verneukt, met het branden van RedAlert2 via CloneCD. Is er weer een nieuwe kopieerbeveiliging op de markt?[/quote]Mischien een goede tip: probeer het eerst eens uit op een CD-RW schijfje, kan je een hoop cds schelen.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:56
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 13:19 schreef Long_Nils het volgende:
Mischien een goede tip: probeer het eerst eens uit op een CD-RW schijfje, kan je een hoop cds schelen.[/quote]maar een RW'tje kan maar aan 10 spêed en dat duurt dan weer zo lang he ;)

Verwijderd

misschien moet je toch is proberen om wat minder rap te branden. Iedereen wil altijd maar snel, maar zolang je met de beperkingen van IDE moet werken en je systeem ietwat instaiel is dan nokt ie er toch mee.

Verwijderd

WinonCD roeleert zwaar man, ik heb dezelfde combi ook met de sony 8*4*32 en het fikt als een tiet...

• lambi80
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-04-2021

lambi80

zucht....

Tipje: illegalelink. Staat op dit moment nog geen crack, komt vast snel!

AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT

Verwijderd

je moet eerst de hele cd naar de harde schijf kopieren, dan de crack ophalen van www.illegalelink.com.

Crack staat er al een paar dagen.
Dan moet je gewoon de instructies volgen.

veel suc6, ik heb zelf al een backje :)

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:19

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Waar is die crack dan.
Die pagina is heel groot met veel links.
Iets precieser

Thanks

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Gewoon branden met Nero 5, heb je helemaal geen crack nodig!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:19

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Lang gezocht, niet gevonden

Waar is die crack

Verwijderd

En links naar warez zijn zeker ook niet welkom?

Neen. Warez en cracks worden geweerd omdat we geen gezeik willen met een of andere Harrie (bij deze excuses aan iedereen die Harrie heet) van de BSA/BUMA/whatever die het nodig vindt om ons een boete of iets dergelijks te geven omdat wij links hebben staan naar illegale shit.
Daar zijn wij net zo blij mee als de meeste automobilisten met flitspalen.
Laat dat dus!!!
Er zijn zat sites op het Internet (er zijn naar schatting 2 miljard websites, lijkt me sterk dat je tussen die overige 1.999.999.999 sites niks van je gading vindt) waar je naar hartelust de meest illegale shit kunt halen die er te krijgen is.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.