Toon posts:

Epson 750 + win XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriendin van mij is de trotse bezitser van een Epson 750. Sinds kort heeft ze een nieuwe computer met windows xp als os. Nu blijkt dat XP de printer niet automatich kan installeren. Als ik op de site van epson ga zoeken naar drivers zijn er geen beschikbaar.

Weet iemand of deze printer met andere drivers wel aan de praat te krijgen is onder windows xp???

Zijn er nog mensen met dit probleem???

Verwijderd

Topicstarter
is hier nu niemand die mij kan helpen of op zen minst bevestigen dat ik die printer niet aan de praat kan krijgen onder win2k ???

Verwijderd

ja het kan wel hoor denk ik, zoek op google en typ dat in, je hoeft niet perse bij epson die driver vandaan te halen

Verwijderd

voor de makkelijkheid:

http://support.epson.com/...ers/inkjet/SP750WIN2K50BE

klik op No dat je later wilt registreren en klaar!

Verwijderd

Kep hetzelfde, maareuh...geen problemen hier met de 750 en XP B)
Suc6!

DUH M@ZZOL$$

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:35

Barca

In Search Of Sunrise

Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 17:54:
is hier nu niemand die mij kan helpen of op zen minst bevestigen dat ik die printer niet aan de praat kan krijgen onder win2k ???
In je eerste post heb je het over WIN XP en in je tweede noem je WIN2K!?!?!? :?

Ik heb ook een Epson 750, maar WIN XP detecteert en installeert de printer volledig automatisch... hij is aangesloten via USB. Of het je probleem veroorzaakt weet ik niet, maar je moet NIET de (USB) drivers installeren die bij de printer zijn bijgeleverd. Je moet echt je printer uitzetten en hem aan doen als WIN XP is opgestart en de rest gaat dan helemaal vanzelf.

Verwijderd

ik denk dat ie in de war is met die afkortingen. Hij denkt dat win2k xp is
Pagina: 1