Dual boot

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• DiLDoG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-04 11:31
Ik zou graag een dual boot system maken met WinXP Pro en Linux. Ik heb nog geen enkele ervaring met linux en dual boot. Iemand tips? ook over linux versie?

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Over welke linux "versie" (== distro) je het beste kan gebruiken loopt een algemeen draadje (staat in de fAQ vermeldt volgens mij).

Je kans sws het beste beginnen met het lezen van de FAQ en het gebruiken van de search, er zijn hier al veel topics over geweest...

als je niets vindt met de normale search, kan je de search van ACM proberen.

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

Ik kan je mandrake aanraden (die gebruik ik ook). Ik ben ook bezig om van windows over te stappen en een kind kan de was doen :) Daar staat ook wel een tool op waarmee je kan dual booten :)

Verwijderd

Mandrake vind ik inderdaad ook de beste distro om linux echt goed te leren, ben er zelf ook mee begonnen (met 8.0 wel te verstaan)

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik ben Linux pas een beetje gaan begrijpen nadat ik debian geïnstalleerd heb en veel gelezen en vooral gevraagd had ;)

Verwijderd

Tja, ik heb niet ech thet idee, dat je zelf al iets onderzocht hebt ;)

Dit is al zo vaak behandeld, staat in de faq en wordt zelfs in bijna alle installatie reviews (te vinden bovenaan in de topiclijst) genoemd. Om te beginnen maar meteen een directe link naar de faq:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/9#9

Succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.