Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Weller stinkt !!!

Pagina: 1
Acties:

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:02
Ik heb dus zojuist een weller soldeerboutje erbij gehaald, voor kleine werkzaamheden zoals telefoons enzo die niet zoveel vermogen mogen hebben. Het is een Weller 12V/15W soldeerboutje, de WM15L.
Nu zet ik dat ding voor het eerst aan, begint goed, maar dan opeens begint ie ongelooflijk te ruften. Ik weet te geur zo niet te beschrijven maar echt aangenaam is het niet.
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee hoe ik dit kan oplossen ofzo, want dit is echt een ergernis.

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Da's volgensmij vet e.d wat aan de bout zit als hij uit de fabriek komt tegen van alles en nogwat.. je zou het schoon kunnen maken met een natte spons maar het merendeel van de geur zal eruit moeten branden hoe vervelend dat ook is :(

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• Terrean
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-01-2022

Terrean

N00B modder

gewoon een tijdje buiten aanzetten :)
moet bij bijna alle soldeerbouten volgens mij (weet et niet cker)

moet nog flink oefenen voor dat casemodden

• DustMan4u
apen-nootjes schreef op 25 oktober 2002 @ 17:00:
Da's volgensmij vet e.d wat aan de bout zit als hij uit de fabriek komt tegen van alles en nogwat.. je zou het schoon kunnen maken met een natte spons maar het merendeel van de geur zal eruit moeten branden hoe vervelend dat ook is :(
Ja, maar hoe vreemd het ook mag zijn, mijn Solomon SL-20 had dit probleem niet, een ook vorige soldeerbouten niet.

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

• DiLDoG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-11 09:29
ik denk dat er platic ofzo op zit :p

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:43

talin

ES-MA

gewoon in de garage zetten en een uurtje aan laten staan , dan laten afkoelen , als ie dan nog erug stinkt ff terug gaan .

meestal is ie een beetje ingevet met vaseline oid , om roesten te voorkomen

en de hans teeuwen methode gebruiken : hij stinkt !

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• DustMan4u
Tja, in de garage zetten, moet ik eerst mijn hele voeding uitbouwen, het is nl een 12V ding. Ik ga hem wel es ff wassen :P.

Pagina: 1