Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
Da's volgensmij vet e.d wat aan de bout zit als hij uit de fabriek komt tegen van alles en nogwat.. je zou het schoon kunnen maken met een natte spons maar het merendeel van de geur zal eruit moeten branden hoe vervelend dat ook is
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
gewoon een tijdje buiten aanzetten 
moet bij bijna alle soldeerbouten volgens mij (weet et niet cker)
moet bij bijna alle soldeerbouten volgens mij (weet et niet cker)
moet nog flink oefenen voor dat casemodden
Ja, maar hoe vreemd het ook mag zijn, mijn Solomon SL-20 had dit probleem niet, een ook vorige soldeerbouten niet.apen-nootjes schreef op 25 oktober 2002 @ 17:00:
Da's volgensmij vet e.d wat aan de bout zit als hij uit de fabriek komt tegen van alles en nogwat.. je zou het schoon kunnen maken met een natte spons maar het merendeel van de geur zal eruit moeten branden hoe vervelend dat ook is
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
gewoon in de garage zetten en een uurtje aan laten staan , dan laten afkoelen , als ie dan nog erug stinkt ff terug gaan .
meestal is ie een beetje ingevet met vaseline oid , om roesten te voorkomen
en de hans teeuwen methode gebruiken : hij stinkt !
meestal is ie een beetje ingevet met vaseline oid , om roesten te voorkomen
en de hans teeuwen methode gebruiken : hij stinkt !
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Tja, in de garage zetten, moet ik eerst mijn hele voeding uitbouwen, het is nl een 12V ding. Ik ga hem wel es ff wassen
.
Pagina: 1