Geen nieuwe JDK meer voor FreeBSD ??

Pagina: 1
Acties:

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
ik wil java ontwikkelen onder FreeBSD.

Ik kan alleen maar een jdk1.3 krijgen en als ik de verschillende artikelen moet geloven werkt dat voor geen ene meter (ik wil ook me schermpjes werken)

ik zou dan 1.4 voor linux met linux-compatibiliteit moeten installeren. dan maakte ik de meeste kans op schermafhandeling..

iemand een hint ? of is dit de harde waarheid ?

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Verwijderd

Je kunt natuurlijk altijd Rotor-en (.NET-en) onder FreeBSD, ook leuk :P

• Polichism
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Polichism

MOEHOE

(overleden)
JDK2 is toch ook al uit ?

{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:03
Java is gewoon opensource. Als het echt zo is dat ie voor geen meter op FreeBSD zou draaien, zou ik gewoon de linuxfromscratch hintsite opzoeken en dat ding uit source compilen. Lijkt me vreemd als FreeBSD geen GCC-achtig iets zou hebben.

• franklin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 16:02

franklin

denkt teveel...

nja opensource volgens een sunlicensie ofzo.. iig kun je m niet zo maar ff draaien... Eerst downloaden shit lezen agreeen patchen builden etc. Maar ik had gelezen al een hele tijd terug dat freebsd de certificering rond had met sun en dat er daarom officieele shit ging komen, maar daar heb ik nooit meer wat terug van gezien...

• AVL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09-2022

AVL

OHMSS

Dat klopt, 1.3.1 is de nieuwste JDK voor FreeBSD. Als je per se 1.4 nodig hebt (is dat echt nodig?), dan moet je java/linux-sun-jdk14 installeren (waar op zich niets mis mee is).

"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."

Pagina: 1