Welke Redhat versie voor werkstation/server??

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• spoon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:57
In Sneek ben ik druk aan het verbouwen bij een winkel. Zelf willen ze graag nieuwe systemen voor het aanmelden van klanten via internet en voor het netwerk!!

Zelf zat ik te denken aan een Redhat versie met daarop Open office.

Alleen de vraag aan jullie is welke versie gratis is van Redhat??

Ik zat zelf te denken aan Linux 8.0, maar daar moet volgens mij voor worden betaald.

Het is niet erg als ik hetzelf moet doenloaden alleen wil er zeker van zijn dat er geen gerotzooi van komt. Het is natuurlijk een open source systeem, dus neem aan dat het niet erg is als je het op je systeem hebt staan en de bsa komt het contoleren.

Of is dit wel een probleem?? Welke andere Linux versie is dan wel te gebruiken??

Verwijderd

De downloadversie van RedHat 8.0 is hier wel goed voor. Deze mag je gewoon gebruiken voor zakelijk gebruik.. BSA kan hier niets aan doen ;)
Overigens is vrijwel iedere downloadversie van Linux Distributies (Mandrake, Redhat, Debian, Slackware enz) gratis te downloaden en gebruiken.
Je kunt vaak ook vesies kopen die je dan zo veel mag installeren als je wilt, hier zit dan vaak ook wat installatie support bij en wat meer commerciele pakketten zoals Java, Flashplugins, Realplayer enz.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Voor dit soort dingen is dit draadje:
Welk OS (bv. Linux distro) moet ik nemen? Part 2
:)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Dit topic is gesloten.