er is, voor zover ik weet, geen converter daarvoor.
(is er ooit wel een converter geweest voor interne geheugens?)
(is er ooit wel een converter geweest voor interne geheugens?)
Voor een i820 mobo neem ik aan? Ik raad je af zoiets te doen; het kost je moeite zo'n ding te vinden als ze al los verkrijgbaar zijn (volgens mij werden ze alleen bij een aantal type mobo's geleverd zoals de Asus P3C-E) en als je er dan één hebt zit je a) met een pruts performance omdat SDRAM dan alleen op 100MHz werkt en je met enorme toegevoegde latencies zit (dubbel ongeveer
) en die b) dingen ook nog eens stabiliteits ellende geven, het is niet voor niets dat Intel dat hele concept heeft teruggetrokken. Neem of een ander mobo of ga voor RDRAM.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Oei, d8 dat die dingen niet bestonden, kan deze dan dicht ?[rml][ PMG]expres of onwetend?[/rml]
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Hehe. Maar je mag die banaan eigenlijk wel houden want ik heb ff verder gekeken en volgens mij is de P3C-E (dat ik dat nog wist 2,5 jaar na intro, ziek) het enige bord wat met zo'n adapter (DIMM riser heet 'ie) is geleverd en werkt hij ook alleen op dat bord.

Heeft die riser eigenlijk nog steeds dezelfde MTH als de originele boards, dus met bugs?
Verwijderd
Dus je hebt al RDRAM.Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 16:09:
Ik zoek een converter die van RDRAM naar SDRAM convert , want RDRAM is veel te duur.![]()
Help![]()
![]()
Of wil je van SDRAM naar RDRAM convertor.
Uh, misschien ben ik simpel/traag, maar begin eens met de specs van de mobo te posten waar je dit voor zoekt, dan kunnen we zien welke optie zinnig is:
- toch RDRAM doen
- mobo ruilen/verkopen en eentje die native SDRAM support in de plaats nemen
- iets anders
- toch RDRAM doen
- mobo ruilen/verkopen en eentje die native SDRAM support in de plaats nemen
- iets anders
Oslik blyat! Oslik!
niet doen sdram werkt gewoon niet goed op een rdram vanwege de mth
zat ellende mee gehad
zat ellende mee gehad
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Als ik z'n andere drie topics zie gaat het ongetwijfeld over een P4 bord (al z'n topics gaan over S423 -> S478 convertors
) en dan is het sowieso out of the question. Deze grap heeft wel weer lang genoeg geduurd zo.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()