"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
Verwijderd
Maak aan de randen 2 stadjes en daar tussen het park.
"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
Verwijderd
Misschien een tapeFabriek? Kan je trouwens niet gewoon een echte stad na maken?
zorg in het bos dan voor genoeg heuvels, vind ik erg leuk om 8banen in te bouwenAW_Bos schreef op 25 oktober 2002 @ 16:12:
aan de rand ligt het park in ieder geval en daarbuiten een bos met het dorpje en het meertje enzo!
Deze plek is te koop.
zat gister op de fiets en ree door het plaatselijke parkje, en dacht, hey, als ik deze nou eens nabouw in RCT2..., en dan daarin allemaal vette attracties erin gooi...
Misschien is het leuk om er echt een zee in te gooien (+ strand natuurlijk) ipv een meertje.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Zat ik al aan te denken maar dat zal niet zo lukken denk ik! Al die stoelen maken......Willybubba schreef op 26 oktober 2002 @ 19:36:
Stadion of iets dergelijks?
Nee, bankjes langs een weg zal dan niet helpen.
* Puc van S. wilt ook op een bordje in het park
een voetbalveld in het dorp/park (dus geen stadion, maar gewoon een veld zonder iets (Ja goal en zo))
Screenshot!
[ Voor 48% gewijzigd door AW_Bos op 18-04-2003 15:19 ]
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
* Wekkel detecteert modem unfriendly topic
Verwijderd
lolzarmageddon_2k1 schreef op 18 April 2003 @ 16:04:
Sorry dat ik het zeg, maar dit is toch gewoon een huisje met albert heijn erop geplakt? Ik d8 dat het echt een heel nieuw huisje zou zijn.
ik had ook wel wat meer verwacht
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 16:16 ]
Niet zeuren, je hebt nu wel lossless picsWekkel schreef op 18 April 2003 @ 16:06:
481 kb voor een klein plaatje?
* Wekkel detecteert modem unfriendly topic