Toon posts:

huis tuin en keuken unlocken

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben op zoek naar een goedkope manier om mijn xp1900 te unlocken.
Ik heb op een paar sites gelezen dat een auto ruit repareer kit bijna alle benodigde spullen heeft, iemand daar ervaring mee?

Als vulling kan ik gewoon vanalles gebruiken lijkt, lijm etc. Maar geleidend materiaal vind ik zo prijzig voor 20 euro per flesje ofzo?

Elke suggestie welkom, search gaf niet echt concrete antwoorden vandaar dat ik het direct vraag.

ik dank u

• Doublehomme
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik had van dei zilverlijm gekocht voor € 4,50 voor een flesje. En je hebt maar heel weinig nodig. Dus heus geen € 20,-!

[ Voor 0% gewijzigd door Doublehomme op 25-10-2002 15:58 . Reden: typo ]

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-08 19:03
Bison Electro wordt hier veel gebruikt, klein busje inc kwast, verkrijgbaar bij de betere doe-het-zelf-zaak. Werkt perfect, maar helaas: wel duur (tussen de 15 en 20 euro)

Staat tegenover dat je er maar heel weinig van nodig hebt, dus eigenlijk zelfde als met koelpasta: koop 1x wat goeds en je kan er een hele tijd mee vooruit :)

Doublehomme: euh, erg leuk dat jij dat hebt, maar zou je misschien niet erbij vertellen waar je het gekocht hebt ed? Dan hebben wij er ook nog wat aan ;)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• Escrimador
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-08 23:19

Only dead fish go with the flow

• Vlabakje90
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hoeveel kost een zilverpen eigenlijk, en waar zijn ze te krijgen? :)

• Doublehomme
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
FragFrog schreef op 25 oktober 2002 @ 16:03:

Doublehomme: euh, erg leuk dat jij dat hebt, maar zou je misschien niet erbij vertellen waar je het gekocht hebt ed? Dan hebben wij er ook nog wat aan ;)
Dat zou idd wel handig zijn |:(
Ik heb het in Breda bij de electra gekocht en dan niet bij die winkel waar ze wasmachines enzo verkopen, maar waar je van die losse onderdelen kunt halen.

Verwijderd

werk dat ook met zo een rode strip met een zwarte streep erin. Heb net effe een vertolker en een simpele zak spelletje gesloopt (laatste keer dat ik die gebruikte was....nooit :) ) .??? Ik heb niet zo een witte strip :( .

Ik heb nog een philips savy (ouwere versie) hier liggen. DUs ik wil even zeker weten dat het niet gaat met die hierboven genoemde strip. En anders sloop ik mijn ouwe telefoon wel (die is toch al half dood).

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Frequently Asked Questions DOC (laatste update 11-9-02)

Alstu, staat alles in incl. relevante links.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.