Life is all about priorities!!
Misschien zou je wat andere serverhosters kunnen vragen, bij teamcoldfusion hebben wij aKra als de server man
Op deze pagina kan je een personal proxy downloaden en daar kunnen dan al je leden naar toe flushen en fetchen en dan heb je toch nog individuele stats. Voor de rest moet je zorgen dat al je leden hetzelfde emailadres invullen.
Verdere vragen kan je natuurlijk altijd hier stellen of in de OGR-hitparade. Houd echter ook rekening met het beleid van subteams en hun reclame. Het wordt niet OK gevonden om openlijk jezelf wervend uit te spreken over je subteam, de zgn subteamreclame. Vragen om hulp is natuurlijk ten allen tijde toegestaan.
Welkom bij OGR en heel veel succes
Verdere vragen kan je natuurlijk altijd hier stellen of in de OGR-hitparade. Houd echter ook rekening met het beleid van subteams en hun reclame. Het wordt niet OK gevonden om openlijk jezelf wervend uit te spreken over je subteam, de zgn subteamreclame. Vragen om hulp is natuurlijk ten allen tijde toegestaan.
Welkom bij OGR en heel veel succes
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Het klinkt allemaal heel simpel.
Maar nog even een ander vraagje, maakt het uit wat voor een pc je gebruikt als server, ik kan voor een prikkie aan een p 120 komen (ik wil mijn eigen pc daar niet voor gebruiken). Zou dat voldoende zijn??
Maar nog even een ander vraagje, maakt het uit wat voor een pc je gebruikt als server, ik kan voor een prikkie aan een p 120 komen (ik wil mijn eigen pc daar niet voor gebruiken). Zou dat voldoende zijn??
Voor zover ik weet heb je daar geen zware PC voor nodig. Als je ook grafiekjes en shit wilt gaan maken is een ietske zwaardere machine wel gewenst. Het allerbelangrijkste is natuurlijk de verbinding. Als je een proxy wilt draaien is een permanente verbinding nagenoeg een must.
Als je wel een zware bak hebt kan je die gelijk mee laten grazen natuurlijk
Misschien heb je ook nog iets aan dit draadje
[rml][ MRTG] Proxystats.[/rml]
Als je wel een zware bak hebt kan je die gelijk mee laten grazen natuurlijk
Misschien heb je ook nog iets aan dit draadje
[rml][ MRTG] Proxystats.[/rml]
En als jij iets zwaarder zegt, waar moet ik dan aan denken??
Hier staat een overzicht van de public proxies van DPC. Dit zijn dus proxies waar iedereen op kan flushen. Op sommige van deze proxies zitten meer dan 50 users. Je kunt hier ook de configs van de diverse bakken zien. Heb je een indicatie wat zeker genoeg moet zijn.
Het varieert dus van een PentriumPro 200 tot een Duron 750.
Je kunt ook op die hyperlinks klikken en dan zie je wat je er allemaal mee kunt.
Het varieert dus van een PentriumPro 200 tot een Duron 750.
Je kunt ook op die hyperlinks klikken en dan zie je wat je er allemaal mee kunt.
Ok, dan ga ik denk ik maar eens kijken of ik een PII 200 (of zoiets) kan vinden voor weinig geld.
met een p120 wil het ook prima hoor, die kun je makkelijk elke minuut wat grafiekjes laten maken... verder hoef je er toch niks op te zetten, alleen OS + proxy + statsgrafiekgeneratortje, moet zeker kunnen, heb anders nog wel een 200mhz proc voor je p1
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Dan word het toch waarschijnlijk die p 120... moet nu alleen ff kijken met hoeveel mensen ik dat team ga opzetten. Een paar vrienden van me willen niet meedoen
. Dus ff kijken wie er dan willen.
Ik zou zeggen begin klein en ga later uitbreiden....
offtopic:
wat zijn dat voor idiote vrienden dat ze niet willen grazen !!!???? (NOFI)
wat zijn dat voor idiote vrienden dat ze niet willen grazen !!!???? (NOFI)
I'm not weird, I'm a limited edition
Ja, dat was ik eigenlijk wel van plan. Maar om met twee man te beginnen. Dat vind ik eigenlijk toch echt wel te klein.
Mijn kleine ECCp-subteam was ook als one-mans-subteam begonnen. Later had ik er wel een stuk of 7 grazen. Klein beginnen betekent niet dat je klein blijftMaksietje schreef op 26 oktober 2002 @ 08:41:
Ja, dat was ik eigenlijk wel van plan. Maar om met twee man te beginnen. Dat vind ik eigenlijk toch echt wel te klein.
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Verwijderd
Maksietje ik heb hier een tip voor je.
Ik draai zelf de proxy op een p166 met apache webserver en router software.
De stats laat ik door een zwaardere pc iedere 15min ophoesten.
Die P120 kan het dus wel aan maar kijk vooral naar de hoeveelheid intern werk geheugen.
32MB is (te)weinig, met 64MB of meer zit je dan goed onder windows ??
Ik draai zelf de proxy op een p166 met apache webserver en router software.
De stats laat ik door een zwaardere pc iedere 15min ophoesten.
Die P120 kan het dus wel aan maar kijk vooral naar de hoeveelheid intern werk geheugen.
32MB is (te)weinig, met 64MB of meer zit je dan goed onder windows ??
Verwijderd
ik begon met een p233 96mb 2gb scsi maar die was al snel te licht voor beetje snelle updates toen dual p233 met 128mb en 4gb scsi maar die was niet stabiel
toen p3 558 met 192mb die was lekker vlot tip zoek wel zo snel mogelijke cpu voor zo weinig mogelijk geld
en iets van 192mb geheugen dan zit je veilig
laternog dual celeron 550 320 mb gebruikt en toen gestopt met proxy
laternog dual celeron 550 320 mb gebruikt en toen gestopt met proxy
hoe kan dat nou? Bij mij liep hij nog als een zonnetjeVerwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 13:39:
...toen dual p233 met 128mb en 4gb scsi maar die was niet stabiel
Pagina: 1