"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Welke driver van de 2 pak je
de nieuwe adaptec 7xxx of de wat oudere?
Ik heb hier nl. helemaal geen problemen met de nieuwere driver en een dual ppro bak.
Misschien geen expirimental driver / dinges support aanstaan?
de nieuwe adaptec 7xxx of de wat oudere?
Ik heb hier nl. helemaal geen problemen met de nieuwere driver en een dual ppro bak.
Misschien geen expirimental driver / dinges support aanstaan?
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Nieuwste driver, nu speciaal 2.4.20-pre11 gecompileerd omdat 'ie ook nog aic7xxx related fixes had, geen effect (Attempted to queue a TARGET RESET message. Command already completed. Scherm vol onzin) Heb je dezelfde Adaptec-chip in die dual PPro bak? Dat betwijfel ik namelijk. Het probleem zit volgens mij in de combinatie van de AIC7880U chip en de AIC7XXX driver van de 2.4 linux kernels. Het is zonde, want verder geeft de kernel geen problemen, en is de Tulip-driver beter (die van 2.2 is verouderd, ik moet twee modules laden e.d., niet optimaal).
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Hier een beschrijving van de fout die ik krijg (sequencer dump).
Output ziet er precies zo uit.
http://www.uwsg.iu.edu/hy...x/kernel/0208.1/0072.html
Output ziet er precies zo uit.
http://www.uwsg.iu.edu/hy...x/kernel/0208.1/0072.html
Okay, update, het ligt niet aan de SCSI bus reset, ik heb 'm nu eindelijk zover dat 'ie de bus niet reset bij het booten (leuk jongens, aic7xxx=noreset zomaar veranderen in aic7xxx=no_reset onder 2.4
), en de lijst met fouten ziet er hetzelfde uit. Het artikel wat ik eerder neerzette geeft echter hoop, misschien zit het in 2.4.18 niet.
2.4.18 ook geprobeerd, zowel oude driver als nieuwe. Geen effect. Wie heeft er nog ideeën?
Pagina: 1