Toon posts:

ik heb nog een 20mhz staan...help gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
LOL...ik kreeg van mijn schoonouders een 486@20mhz, de schatjes... ik wilde nl een ouwe bak hebben om op te klooien zonder dat de comp (die ik deel met mijn vriendin) steeds vastloopt. inmiddels heb ik er linux opgeknald en ik wil hem eigenlijik alleen gebruiken om te grazen. mijn vraagje is daarom: hoe installeer ik een linuxclient, kan ik die gewoon via een windoos comp ophalen en op een flop gooien, en hoe precies kan ik de client instellen dattie zijn blokjes op een floppy of hd gooit. verder...moet ik dus bloks ophalen van het net, deze op een flop gooien en in de linuxcomp laden of kan je hem ook gewoon random laten cracken? het doel is om een keer in de 2 weken ofzo die blokjes te flushen via een flop op mijn windooscomp, omdat die linuxcomp geen modem heeft. ik heb helaas geen netwerkje en daar ook ff geen geld voor. heel erg bedankt.

Keep 'm flushing!

Verwijderd

Whehe! Ik kan je helaas niet met linux helpen, maar heb wel even de stats opgezocht:
WU/day: 6

Als die draait: wanneer komt je eerste megaflush? :)
(wie het kleine niet eert...)

Verwijderd

Topicstarter
sorry maar wat is dat? wu-day?

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Work-Units a Day

Aantal per dag dus.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:02

Spooksel

Spooksel!

6.. WOOT, TA eat this...

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Verwijderd

Topicstarter
jaja je bent een held met je amd 80 duizend fokking gigahertz.
ik ben nou eenmaal niet stinkend rijken ik moet het doen met hetgeen ik heb. ik stel gewoon een normale vraag, daar kan toch wel een normaal antwoord op komen of is niet soms. ik flush gewoon voor dpc via mijn eigen comp, zonder bij anderen de client stiekem te installeren. als die 20 mhz nog wat extra kunnen doen is dat toch mooi meegenomen of niet! zoals al eerder staat geschreven: wie het kleine niet eert!!!

dus: ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden!

bedankt

• Petuhr
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-05 11:38

Petuhr

FreeBSD

Welke versie linux heb je??

Verwijderd

Topicstarter
red hat 6.2
sorry van mijn reactie van net, werd ff een beetje moedeloos van die stoere praatjes allemaal. ik snap ook wel dat je trots bent op wat je in huis hebt, maar voor mij is die 20mhz comp gewoon een leuke en goedkope manier om wat te leren. zie ook signature!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Je kunt gewoon een linux client van distributed ophalen, en die erop zetten (hier staat een lijst van alle clients). Je kunt hem beter geen random laten kraken aangezien er daar veel niet van meetellen, en als je eens in de twee maanden een nieuwe buff-in erop zet (6*60=360 wu's) kun je nog steeds deze blokjes zonder moeilijk te doen rechtstreeks bij distributed halen (evt via e-mail) zonder buffers te moeten importeren oid. Is ie iig niet dagen bezig met een blokje die later al door iemand anders is gekraakt.

[removed]

Verwijderd

Topicstarter
TOP :) :) :) bedankt!!!

Verwijderd

}:O er op
alle beetje helpen ;) MOOOOOOOOOOOOH

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:07
ja ik wil eigenlijk ook nog wel een client op mijn oude amiga 500.
Kan dat?

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Elk blokje is er 1!

Divide and conquer.

Verwijderd

Pas er wel op dat je niet minder gaat grazen dan ongeveer 6 WU's per dag anders kom je onder de snelheid van een AMD386DX-40 die onder DOS met een RAM disk en sneaker netwerk werkt ;)

Verwijderd

Topicstarter
yep dat leek mij dus ook. anyway ik ga morgenavond ff praten met de mensen bij het internetcafe bij mij aan de overkant...dat schiet meer op denk ik maar inderdaad...elk blokje is er 1. maakt het trouwens uit:linux of windoos? linux zal wel sneller gaan he?

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:53
ik ben bang dat windows niet draait op een 20 mhz... linux gelukkig wel.

Verwijderd

Topicstarter
toen ik hem kreeg wel, windoos 95 duurde alleen errug lang voor hij opgestart was. het kan ook een 66 zijn trouwens, ik heb hem nog niet zo goet bekeken. zou ie op 100 kunnen lopen??? LOL! of fikt mij huissie dan af?

Verwijderd

Op 100 in ieder geval niet.
Die stoeptegel wordt dan even een straat lantaarn en doet daarna niets meer.:D

Je kunt er windows 3.11 op draaien maar onder DOS is hij nog altijd iets sneller dan onder welk ander opperating systeem dan ook.
Linux en windows 3.11 en ook OS/2 willen graag wat tijd van de proc. hebben voor andere taken, onder DOS krijgt hij die niet en mag/moet dan alleen maar blokjes kouwen.

Je hebt in ieder geval gelijk, je kunt beter eerst even met die lui in dat internet cafe kletsen en vragen voor een goede oplossing en probeer in de zelfde tijd hun ook zo gek te krijgen dat zij ook mee gaan doen met DPC en RC5-64 ;)

Verwijderd

onehelluva... kbedoelde het goed hoor! kzit thuis ook maar met een P1
Ik vind het mooi van je dat je zoveel moeite doet voor dit koetje :)

Verwijderd

Topicstarter
okay man!
ik probeer gewoon zoveel mogelijk blokkies te kraken...ben nu druk bezig om een p300 van een vriend van me los te peuteren, die staat toch alleen maar stof te vangen.

Verwijderd

>:)

mun werk: (helaas niet 24/7)
ben ik sinds kort bezig met 4xPII@333 een P233 en een PIII@600
gelukkig wordt juist die laatste het minst gebruikt en heb ik de koe als service geïnstalleerd
heb nog wat problemen om door de proxy te komen dus ik fetch/flush nu maar via email

btw; weet iemand hoe ik die service weer even uit kan zetten om de blokjes/ini te controleren? Lfst ZONDER regedit (da's zo'n gedoe!)
nu weet ik niet wanneer die PIII klaar is met zun 6000 blokjes

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Je kunt een logfile weg laten schrijven. Hierin zet ie hoeveel blokjes er al gekraakt zijn, en hoeveel er nog over zijn, samen met de rest van de gegevens die normaal op het scherm komen.
Anders kun je tussendoor kijken door :
dnetc -shutdown (ff wachten tot ie afgesloten is)
dnetc -noquiet
hierna start ie op in een gewoon windowtje, en kun je zien hoe ver die al is. Hierna kun je hem weer afsluiten en de service starten, of opstarten met dnetc -quiet.

[removed]

Verwijderd

k then!
thanx!
(alleen heet de client bij mij "check_1" >:))
Pagina: 1