Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] Glowpad, wat is het beste?

Pagina: 1
Acties:

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

Topicstarter
Ik ben weer eens aan het modden an nu ben ik bezig met een glowpad voor mijn muis :)

nu heb ik een vraag die ik niet in de search kon vinden!

wat is het beste? het schuuroppervlak aan de onderkant in speigelbeeld of aan de bovenkant? (wat is het beste voor de muis?)
wat het het mooist? een schuur oppervlak of een inkeping aan de zijkant van de letters? of allebij?

alleen graag wat ervaren glowpad makers in deze lijn!

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Verwijderd

het beste voor de muis is aan de onderkant denk ik

• Bart_Banaan
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

In spiegelbeeld aan de onderkant. Geschuurd oppervlakte met inkeping langs de zijkant van de letters geeft een omlijnings/benadrukkings effect.

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

• Looki

Looki

Topicstarter
Bart_Banaan schreef op 25 oktober 2002 @ 15:07:
In spiegelbeeld aan de onderkant. Geschuurd oppervlakte met inkeping langs de zijkant van de letters geeft een omlijnings/benadrukkings effect.
wat voor diepte moet ik aanhouden?

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• Bart_Banaan
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Maakt weining uit heb ik gemerkt 0,5 mm en dieper geeft al effect.

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Verwijderd

Bart_Banaan schreef op 25 oktober 2002 @ 15:20:
Maakt weining uit heb ik gemerkt 0,5 mm en dieper geeft al effect.
Ik heb hier nog platen van 4mm liggen, kan ik die ook gebruiken?

• Looki

Looki

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 15:29:
[...]

Ik heb hier nog platen van 4mm liggen, kan ik die ook gebruiken?
ik heb zelf 6.. vond ik een mooie maat.. een stuk van 50 x35 koste me 10 euro :)

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Looki schreef op 25 oktober 2002 @ 15:17:
[...]

wat voor diepte moet ik aanhouden?
Klein ondiep krasje met een stanleymesje zie je al goed..

iStockphoto

Verwijderd

Ik heb zelf de randen met een breekmes uitgesneden (zal 1 a 2 mm diep zijn) en het oppervlak geschuurd met 600 schuurpapier (zal niet dieper zijn dan een halve mm).
Het logo zit aan de onderkant (voor een optische muis werkt een gladde bovenkant niet, maar het is wel erg fijn met een gewone muis).
Misschien is het ook een idee om de ledjes heel iets naar beneden gericht in je pad te zetten, zodat ze meer op de onderkant schijnen en je evt. krassen aan de bovenkant niet zo goed ziet.
/me heeft zelf btw 8mm plexi gebruikt

• Looki

Looki

Topicstarter
hoe kan je eigenlijk het beste de leds erop schijnen? door het erin of er voor te bouwen.. het laatste kom ik nogal veel tegen.. en de randen heel glad of erg rug opgeschuurt? morgen ga ik verder.. dan komen de resultaten ook hoop ik.. anders wat later... 8)
Paidor schreef een lang verhaal
het lijkt erop dat ik je welkom moet heten.. maar je komt hier vaker zo je [sub] [me] te zien :)

• Looki

Looki

Topicstarter
mijn glow ding is af.. alleen moet ff een goede ccfl halen morgen.. nu hier vlak bij voor 6,50 te koop :) ik wil een blauwe 30 cm.. ik heb nu een witte.. maar dat is een U-Form.. het ziet er wel cool uit.. en mijn muis doet het er goed op :)

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
show us some pixs.
Ben wel benieuwd

• Looki

Looki

Topicstarter
An00bis schreef op 27 oktober 2002 @ 15:26:
show us some pixs.
Ben wel benieuwd
Morgen.. dan zit de ccfl erop :) nog ff in spanning w88 :P

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
w8ten he dat vindik altijd zo vervelend. Just joking :)
Maar ik kijk wel uit naar morruguh

Verwijderd

"We Want Pic's!!!"

• Looki

Looki

Topicstarter
Ik heb een goede oplossing voor het tegengaan van de beschadigingen op de onderkant.. ik heb op 4 hoeken een klein lijm (uit lijmpistol) stukje gedaan.. nu staat ie 0.5 mm boven het oppervlak :)

Wat voor kleur ccfl zal ik eigenlijk gaan halen.. blauw? mijn hele kamer is al blauw...

Pagina: 1