Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
wat voor diepte moet ik aanhouden?Bart_Banaan schreef op 25 oktober 2002 @ 15:07:
In spiegelbeeld aan de onderkant. Geschuurd oppervlakte met inkeping langs de zijkant van de letters geeft een omlijnings/benadrukkings effect.
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Verwijderd
Ik heb hier nog platen van 4mm liggen, kan ik die ook gebruiken?Bart_Banaan schreef op 25 oktober 2002 @ 15:20:
Maakt weining uit heb ik gemerkt 0,5 mm en dieper geeft al effect.
ik heb zelf 6.. vond ik een mooie maat.. een stuk van 50 x35 koste me 10 euroVerwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 15:29:
[...]
Ik heb hier nog platen van 4mm liggen, kan ik die ook gebruiken?
Klein ondiep krasje met een stanleymesje zie je al goed..
Verwijderd
Het logo zit aan de onderkant (voor een optische muis werkt een gladde bovenkant niet, maar het is wel erg fijn met een gewone muis).
Misschien is het ook een idee om de ledjes heel iets naar beneden gericht in je pad te zetten, zodat ze meer op de onderkant schijnen en je evt. krassen aan de bovenkant niet zo goed ziet.
/me heeft zelf btw 8mm plexi gebruikt
Paidor schreef een lang verhaal
het lijkt erop dat ik je welkom moet heten.. maar je komt hier vaker zo je [sub] [me] te zien
Morgen.. dan zit de ccfl erop
Wat voor kleur ccfl zal ik eigenlijk gaan halen.. blauw? mijn hele kamer is al blauw...