Welke foto printer ?

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:07
Ik ga over een pa uurtjes effe een foto printer kopen omdat mijn digitale camera nert is binnen gekomen, heeft iemand mischien nog suggesties

Ik zoek een printer dei een redelijk hoge resolutie kan printen maar hij moet ook geschikt zijn voor standaard zwart a4.

kom maar op met de ideen :)

Ohja hij mag +- 250 euro kosten :)

Verwijderd

voor 250?
ik zou voor de canon S serie gaan, of HP of Epson
maar mijn voorkeur gaat naar Canon. ik heb zelf de S900, een perfecte printer, maar wel wat duurder, dan jouw budget

Verwijderd

Hmmm.... nu moeten wíj voor jóu een printer zoeken? waarom zouden wij dat beter kunnen dan jij? Jij weet wat je wilt hebben en kan jij dus op zoek gaan naar de specifieke informatie die jíj wilt hebben.

startpunt:
www.hp.nl
www.canon.nl
www.lexmark.nl
www.epson.nl

www.vobis.nl
www.dynabyte.nl
www.pricewatch.nl
http://printer.pagina.nl

Verwijderd

Ik zou gaan voor HP. Nieuwe PhotoRet IV technologie geeft mooie resultaten. Verder mooi bakje voor 10x15 papier. Ik geloof dat het de 7150 is, kost bij ons in de winkel € 219. heeft tevens aansluiting voor digitale cam. De 7350 heeft de optie om meerdere soorten memorycards te lezen en foto's kunnen direct uitgeprint worden.

Verwijderd

Kep hier in huis 2 Epson Photo 750 printers staan, zijn idd al wat oudere printers, maar tis en blijft gaaf als je ziet wat ze er af en toe uitgooien!

Verwijderd

DJ 5550 heeft dezelfde qualiteit als de 7150 alleen geen fototray voor 10x15 papier prijs 199 euro(heb hem al voor onder 175 gezien)

• ascona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-02-2022
epson
goedkope inkt :+

• koos.d
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:54
Ik heb een paar dagen terug de HP 5550C gekocht, de printkwaliteit vind ik erg goed :)

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:28

Barca

In Search Of Sunrise

Ligt eraan hoeveel je denkt te gaan printen, etc. Ga je veel printen is het verstandig een merk te nemen waarbij de inkt relatief goedkoper is. Maar hierover zijn al veel topics geweest dus neus eens rond.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:14

LopeZ

Too much is never enough

Verwijderd in "Welke foto printer ?"
Is een hele mooie post :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.