AOpen DVD leest geen DVD-R

Pagina: 1
Acties:

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Ik zit hier met een AOpen DVD 1648 AMH. Eerst stond er firmware revision R13, op, ondertussen is die geflashed naar R14. Nog steeds leest 'ie geen DVD-R's ... Originele DVD's worden wel afgespeeld, net als CD-R(W)'s.

Zijn er mensen bekend met dit probleem en is er een oplossing voor ?

Mother, will they like this song?

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

DVD-R`s zworden in apparte formatenm nog gemaakt, dus waarschijnlijk kan jij ze niet lezen in je DVD-Rom, al in een andere geprobeerd? (Ander merk / type dus ;))

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-12-2025
juist, er is gewoon geen standaard... :)

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Alle andere DVD-spelers die ik heb gezien van AOpen nemen ze wel... dezelfde schijfjes... ik brand op Datatrack, die horen tot de beste die er zijn (heb ik gelezen :P)... maar, vanmiddag merkte ik dat 'ie ze af en toe wel leest (het label komt soms tevoorschijn). Volgens mij is er gewoon iets niet helemaal lekker met die drive...

Maar het is dus geen bekend probleem ?

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 29-03 14:55
DVD is DVD, er is nog geen uniforme manier om een DVD te beschrijven, maar het resultaat blijft hetzelfde.
Ene ik denk dat die Aopen een beetje van slag is.

Verwijderd

Hoe brand je die dvd-r? ISO of UDF. Veel dvd-romspelers hebben problemen met UDF. Brand daarom gewoon ISO net zoals je een cd-rom brandt.

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Even voor de duidelijkheid, het gaat om de DVD-rom van een maat van me.

Hij was ISO gebrand, maar wel 2-speed met 1-speed media. Ik heb nu een 1-speed gebrande meegegeven, ik krijg vandaag te horen of die het wel doet. Ik was gisteren bij hem, en had een andere DVD-R meegenomen en die werkte wel perfect :? Nu weet ik niet zeker hoe snel die is gebrand, maar ik denk dat het probleem gewoon is dat die DVD-rom het niet fijn vind om op 2-speed gebrande media te lezen. Later meer :P

Verwijderd

een maat van mij heeft een 12speed aopen dvdromspeler, en die kon een door mij gebrande dvd-r ook niet lezen. deze van het merk that's write (iso gebrand)

volgens mij kun je het beste een pioneer dvdrom hebben

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Ik heb hem nu dus de 1-speed gebrande DVD gegeven, en die werkt wel goed 8) Nu is het nog een kwestie van een andere 2-speed DVD proberen, en dan weet ik dus of het ligt aan de brandsnelheid, of dat het een toevalstreffer was...

Pagina: 1