Het antwoord zal ongetwijfeld makkelijk zijn, maar ik kan het niet vinden 
Ik heb php + mysql + apache etc. al draaien, maar ik moet php opnieuw compilen omdat horde een aantal dingen mist.. goed, dan doen we dat:
iig, ik krijg deze foutmelding:
Ik wil alleen dat Horde/IMP gewoon gaat werken met Courier-Imap... dat moet toch kunnen zonder dat ik uw-imap hoef te installeren
Sorry als dit té simpel voor woorden is, ik kom er alleen even niet uit.. Hartelijk dank
Ik heb php + mysql + apache etc. al draaien, maar ik moet php opnieuw compilen omdat horde een aantal dingen mist.. goed, dan doen we dat:
Let even niet op alle opties, er zullen heus nog wel fouten inzitten.. maar dat is voor latere zorgCheyenne:/stor/compile/sources/php-4.3.0pre1# ./configure --with-mysql=/usr/local/mysql --with-gettext --with-xml --with-mcript --enable-ftp --with-apache=../apache_1.3.27/ --enable-track-vars --with-imap=ext/imap --with-mcrypt=ext/mcrypt --with-ldap=ext/ldap --with-mcal=ext/mcal
iig, ik krijg deze foutmelding:
Dat is logisch, ik heb gevonden dat je dan de devs of libs van uw-imap moet installeren, daarna zal de foutmelding weg zijn..configure: error: Cannot find rfc822.h. Please check your IMAP installation.
Ik wil alleen dat Horde/IMP gewoon gaat werken met Courier-Imap... dat moet toch kunnen zonder dat ik uw-imap hoef te installeren
Sorry als dit té simpel voor woorden is, ik kom er alleen even niet uit.. Hartelijk dank
edit:
Je moet natuurlijk wel libc-client2001-dev isntalleren
Excuus.
Je moet natuurlijk wel libc-client2001-dev isntalleren
Excuus.