Toon posts:

UT2003 directx vraag & battlefield 1942 vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok ik weet dat er ergens een topic over UT2k3 staat maar ik kan hem niet meer vinden.

mijn probleem is dat ik een direct x fout krijg en het level (tbegin van tournament)afsluit ,er staat "kijk in het help document of instaleer direct x 8.1b opnieuw" dit heb ik gedaan maar alsnog gaat het probleem niet over.
er stonden in het topic 2 oplossingen verander wat in het .ini bestand of doe de direct x testen en zet eerst wat uit en dan aan
de testen heb ik gedaan en gingen goed ik heb ook de dingen die aangegeven stonden aan en uitgezet nu is alleen het probleem niet verholpen
in het .ini bestand moest je een ";" weghalen en ergens andesr neerzetten
NU komt het probleem ik kan de regel war ik ";" wegmoet halen vinden maar waar hij weer voor moet kan ik niet vinden kan iemand mij vertellen welke regel het is (regel nummer is ook goed dan tel ik)

BATTLEFIEDL VRAAG:

ik heb het spel geinstaleerd ,ik druk nu op "spelen " en dan krijg ik het battlefiedl logo ,dit is alles wat hij doet hierna laad hij nietmeer en hij laat me pc de heletijd haperen en vast lpen wat kan ikhier aan doen

IK VOLDOE ZOWEL BIJ UT2K3 ALS BIJ BATTLEFIELD AAN DE SYSTEEM EISEN

pleasse help me

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:13

Maxow

Hidden Sound System

specs?

Verwijderd

Topicstarter
specs???
sorry zal wel dom klinken maar wat is dat

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:10

bAdmuTs

mAzE

specs zijn specificaties van je computer, videokaart en besturingsysteem enz :D

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Verwijderd

Topicstarter
weet niet precies maar me broer heeft alle eisen nagekeken en hij zei dat het goed was
maar bij ut2k3 hoe kan het dat ik de eerste 3 levels kan doen en het 4de niet ?

Verwijderd

hoort trouwens niet in games&discussies

• LMD
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

LMD

Complex Minded

Misschien moet je je virus scan uitzetten. Wil wel helpen bij battlefield 1942.

Nothing more to say...

Verwijderd

Helpen gaat natuurlijk niet zo goed, als je helemaal niks over je PC kunt vertellen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 13:06:
weet niet precies maar me broer heeft alle eisen nagekeken en hij zei dat het goed was
maar bij ut2k3 hoe kan het dat ik de eerste 3 levels kan doen en het 4de niet ?
officieel gekocht?

en net wat jan al zegt.. zonder specs valt er neit zoveel te helpen...

Verwijderd

nevermind

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
1. Hoort in SPV. (move is al aangevraagd, je hoeft dus geen nieuw topic te maken)
2. Moederbord, prcessor, hoeveelheid en soort geheugen, welke videokaart, welke geluidskaart? Kortom, specs van je PC.
3. Welke Windows? Welke driver versie?
4. Kijk even in de readme van BF1942 en UT2003 om te kijken of er toevallig geen bekende problemen zijn met jouw video/geluidskaart, of dat bepaalde drivers niet goed werken samen met het spel.
5.
in het .ini bestand moest je een ";" weghalen en ergens andesr neerzetten
NU komt het probleem ik kan de regel war ik ";" wegmoet halen vinden maar waar hij weer voor moet kan ik niet vinden kan iemand mij vertellen welke regel het is (regel nummer is ook goed dan tel ik)
Staat in de FAQ (onder "De (Windows) demo draaien op OpenGL").

Je kan ook eens googlen, misschien dat dat wat opleverd.
Pagina: 1