Fax zonder uitstekende opvangbak

Pagina: 1
Acties:

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:26

Milmoor

Footsteps and pictures.

Topicstarter
Voor op mijn werk ben ik op zoek naar een fax zonder uitstekende onderdelen. De papiervoorraad in een lade, de ontvangen faxen netjes op een stapel in/op de fax. De faxen die ik vinden kan hebben allemaal kleppen, bakjes en rekjes aan de buitenkant. Die nemen ruimte in, gaan stuk en zijn gewoon onhandig. Opzich faxen we niet veel, maar vaak genoeg om belangrijk te zijn.
Ik heb al gekeken bij: kpn, technische unie, overtoom, guilbert, hoffman, schaeffer, sharp, philips, canon, brother, panasonic, faxpagina en vast nog een paar. Wie heeft er een goede tip? En ja, hij mag wat kosten.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52
HP OfficeJet :)

Zijn ook met faxmodule verkrijgbaar. Je hebt er dan alleen wel meteen een kleurenprinter & scanner bij :+

Verwijderd

Cutebritney schreef op 25 oktober 2002 @ 12:19:
HP OfficeJet :)

Zijn ook met faxmodule verkrijgbaar. Je hebt er dan alleen wel meteen een kleurenprinter & scanner bij :+
mja, leuke dingetjes...(afgezien van ons major inktpatronen probleem vanochtend) heeft echter wel uitstekende onderdelen enzo ...

en of het practisch is als fax alleen? :+

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

Ik heb net een Officejet K80 besteld..
maar die heeft nog wel uitstekende dingen, je moet een nieuwer model nemen, die hebben geen uitsteeksels.

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:26

Milmoor

Footsteps and pictures.

Topicstarter
Kunnen scannen en printen is ongewenst, veel werk en vragen terwijl we een prima scanner hebben. Hij hoeft alleen maar te faxen.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.