Ik wil een nieuwe gsm kopen, maar ik weet niet welke van de 3 de beste is. Qua prijs maakt het me allemaal niets uit, als het maar goed is??!
Alvast bedankt
Alvast bedankt
"If u do something do it with style, or do it at all."
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Verwijderd
no comment
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Ben ik het NIET mee eens dat dat de beste aanbieding zou zijn. Als je puur kijkt hoe je het goedkoopst de T68i wilt krijgen, moet je dit topic maar lezen:Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 13:34:
Ik zit ook nog even te twijfelen, maar ben er bijna zeker van om voor de T68i te gaan. Tot tegenstelling van veel leden op het forum vind ik deze er gewoon echt top uitzien, ik denk dat ik deze gsm momenteel de mooiste vind.
Ik heb het gewoon even gehad met nokia's, wil een andere weg inslaan. Ik heb veel goede verhalen gehoord over de T68i.
De telefoon voldoet aan je eisen, dus zal ik zeker even goed zoeken op inet wat een goed prijsje is. Zo heb ik hem zelf voor 114 euro gevonden bij Mobileplaza.nl icm een 120 KNP mobile abo... Volgens mij de beste aanbieding op dit moment. Let op- aanbieding is alleen nog vandaag geldig!
Met een geschikte kabel-/ir- of bluetoothverbinding kan dat idd.Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 15:42:
Ik heb de 2 phones eens naast elkaar gezet, en inderdaad heeft de T68i meer functies en uiteraard bluetooth!
PS. Kan de T68i ook data ontvangen van de pc????
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq