Toon posts:

Ericsson T68i, Nokia 6610 of Nokia 7210

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe gsm kopen, maar ik weet niet welke van de 3 de beste is. Qua prijs maakt het me allemaal niets uit, als het maar goed is??!

Alvast bedankt

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
ik vind dat er nooit een beste gsm is.
die bestaats niet.
want iedereen heeft andere voorkeuren etc.
iemand vind looks zwaarder wegen dan specs etc.

bv bij mij was het zo dat ik zat te twijfelen tussen t100 en t68I

nou iemand die voor de technische functionaliteit gaat zou waarschijnlijk de t68I kiezen.

maar ik vind look zwaarder wegen.
want ik vind de t68I niet mooi en kleuren scherm was ook minder mooi als de t100.
dus daarom vind ik t100 beter.

maar iemand anders kijkt daar weer anders tegen aan

dus geef voor jezelf aan wat jij bij jou meespeelt.
prijs maakt al niks uit zeg je.
nu de eisen die jij nog stelt aan het toestel

"If u do something do it with style, or do it at all."

Verwijderd

Topicstarter
Ok. Eisen zijn. Moet toekomstperspectief hebben qua technologie. Sowieso Kleurenscherm, GPRS. Moet klein zijn en ook licht. Een mannelijke uitstraling hebben. Leuke extra's die het mobieltje te bieden heeft. Dit was het toch zo'n beetje.

oh ja, en e-mailtjes kunnen versturen!!!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik ga binnenkort een 6610 aanschaffen denk ik

7210 vindt ik persoonlijk niets, en ben gewoon wel fan van Nokia
T68 is ook wel leuk maar geen nokia

6610 is op en top zakelijk maar ook wel fun

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Topicstarter
Nog een vraagje. Ik ben al bij veel winkels gaan vragen maar allemaal zeggen ze iets anders:
Kan ik met prepaid ook gebruik maken van het gprs-netwerk en kan ik ok e-mailtjes versturen met de 6610???

Verwijderd

Topicstarter
iemand?

Verwijderd

Hangt helemaal van de provider af.
Dus zult daar echt even moeten informeren.

Verwijderd

Ik had net hetzelfde probleem!
welke zou ik nu nemen!? die t68i, 7210 (enkel deze 2 twijfelde ik)

nu ga ik dit weekend gaan voor de T68i!

rede:
was altijd weg van die 7210... nu blijk ik hem in het echt niet zo mooi te vinden dan op de foto's van het net.
de t68i kan veel langer bellen, standby blijven.
t68i heeft bleutooth ... carkit met bleutooth is echt superhandig!
en hij heeft ook meer functies.
ruim 100€ goedkoper!

de 7210: beter scherm!
fotocamera is ook al ontwikkeld lees ik net.

lees de specificaties van de t68i (op de officiele site) en vergelijk met de 7210... je komt er zelf wel uit!

verschil tussen beide phones is 1gr :)

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-03 21:36
www.belcompany.nl/
kan je alle foons naast elkaar vergelijken qua specs plus pics.

edit:Zie net die Nokia's nog niet

no comment

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:13
ik heb nu een 7650 geleend van een winkel... en hij bevalt zo goed dat ik denk ik de 7650 hou...
wilde eerst ook 7210...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• artharpe
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
In een test van de consumentengids van 2 'á 3 maand geleden kwam de t68 als enige goed/z.goed uit de bus, ik weet niet meer welke modellen meegenomen zijn in deze test. Ik heb zelf al een klein jaartje de T68 en hij bevalt nog steeds goed, normaal gesproken was ik altijd na een half jaar alweer zat van mijn mob. Ik heb ook mijn pop mail ingesteld op deze telefoon via mijn ISP, maar je kan natuurlijk ook via GPRS je mail laten lopen. Ook voor het synchroniseren met outlook is dit een ideaal apparaat, ik gebruik een usb kabel hiervoor + het gratis te downloaden proggie van de ericsson website. Volgens mij heb je bij pre-paid helaas geen mogelijkheid tot GPRS

Verwijderd

Ik zit ook nog even te twijfelen, maar ben er bijna zeker van om voor de T68i te gaan. Tot tegenstelling van veel leden op het forum vind ik deze er gewoon echt top uitzien, ik denk dat ik deze gsm momenteel de mooiste vind.
Ik heb het gewoon even gehad met nokia's, wil een andere weg inslaan. Ik heb veel goede verhalen gehoord over de T68i.
De telefoon voldoet aan je eisen, dus zal ik zeker even goed zoeken op inet wat een goed prijsje is. Zo heb ik hem zelf voor 114 euro gevonden bij Mobileplaza.nl icm een 120 KNP mobile abo... Volgens mij de beste aanbieding op dit moment. Let op- aanbieding is alleen nog vandaag geldig!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 13:34:
Ik zit ook nog even te twijfelen, maar ben er bijna zeker van om voor de T68i te gaan. Tot tegenstelling van veel leden op het forum vind ik deze er gewoon echt top uitzien, ik denk dat ik deze gsm momenteel de mooiste vind.
Ik heb het gewoon even gehad met nokia's, wil een andere weg inslaan. Ik heb veel goede verhalen gehoord over de T68i.
De telefoon voldoet aan je eisen, dus zal ik zeker even goed zoeken op inet wat een goed prijsje is. Zo heb ik hem zelf voor 114 euro gevonden bij Mobileplaza.nl icm een 120 KNP mobile abo... Volgens mij de beste aanbieding op dit moment. Let op- aanbieding is alleen nog vandaag geldig!
Ben ik het NIET mee eens dat dat de beste aanbieding zou zijn. Als je puur kijkt hoe je het goedkoopst de T68i wilt krijgen, moet je dit topic maar lezen:

T68i gratis bij 2 jarig KPN premium abo!

Voor minder dan €200,- misschien wel!

Verwijderd

Inderdaad, jouw topic nog niet gelezen :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de 2 phones eens naast elkaar gezet, en inderdaad heeft de T68i meer functies en uiteraard bluetooth!

PS. Kan de T68i ook data ontvangen van de pc????

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ja, waar dacht je anders dat die infrarood en bluetooth voor was :?

Je kunt hem gewoon synchroniseren met outlook en je kunt van de pc pics overzetten op je phone.

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:30

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 15:42:
Ik heb de 2 phones eens naast elkaar gezet, en inderdaad heeft de T68i meer functies en uiteraard bluetooth!

PS. Kan de T68i ook data ontvangen van de pc????
Met een geschikte kabel-/ir- of bluetoothverbinding kan dat idd.

De T68i heeft 1 mb ruimte voor files, maar dat moeten dan wel voor de T68i bruikbare files zijn, zoals gifjes/jpgjes die je als achtergrond kan gebruiken. Die worden ook netjes in de afbeeldingenmap geplaatst. Ook synchroniseren met Microsoft Outlook is geen probleem, aangezien de agenda, takenlijst en het telefoonboek dezelfde indeling als Outlook hebben. Maar je kan dus niet bijvoorbeeld een word document op de telefoon opslaan om het ergens anders mee naartoe te nemen.

edit:
beetje traag getypt

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• Xandrios
  • Laatst online: 04-03 11:22
deef, aub niet zo snel kicken.

Verder vind ik dat je zelf erg weinig research hebt gedaan. Je had bijvoorbeeld prima de websites van de fabrikanten kunnen bekijken, en uitzoeken welke de meeste functies heeft die voor jou belangrijk zijn.
Als je dit netjes doet, kun je op basis van die kennis al een keuze maken.

[edit]
En vragen als "kan ik met prepaid ook GPRS gebruiken" zijn te vinden in de search :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.