Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[EL]Panasonic lead-acid battery opladen

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb een nieuwe accu gekregen van een vriend van me helemaal nieuw. Het probleem is dus dat ik niet weet hoe ik em moet oplaaien. Kan ik er gewoon een 12V adapter tegenaan gooien? Zoals jullie zien ben ik een dikke n00b met electronica, maar ik hoop dat jullie me kunnen adviseren wat ik het beste kan doen. Is dit dus wel een goeie accu?

En ja ik heb de search gebruikt, maar kon er nix over vinden. :(

Specs Accu:

-Panasonic
-Rechargeable sealed Lead-Acid battery
-LC-PA122PU (12V 2.0Ah/20HR)

Ik ben benieuwd...

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

google => wat je kunt vinden over die accu, mischien wel laders of een gebruiks aanwijzing oid
http://www.battery-service.de/daten/bleiakku.pdf
alvast een idee

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz ja dat heb ik ook al geprobeerd maar wordt er echt niet wijzer uit. Wat ze daar allemaal uitleggen is totaal niet mijn jargon. En ik ben dus ook benieuwd of er alternatieven zijn. maar bedankt voor je reactie :)

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 21:22
als je een adapter hebt die minimaal 12V kan leveren kun je die er met een lampje in serie gewoon aan hangen
(lampje als stroom beperking)

Repareren doe je zo.

Verwijderd

Topicstarter
Die adapter kan maximaal 12V leveren maar ik heb gehoord dat je rond de 13.5 V nodig hebt om die accu op te laden. Klopt dat? Zo'n accu is toch best wel prijzig neem ik aan he?

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Niet computer gerelateerd.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.