Toon posts:

webcam relay

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben zo'n idioot die de hele dag een webcam op zn kop heb staan. Nu wordt dat ding nogal veel bekeken en trekt ie me adsl verbinding compleet vol. We hebben het over streaming video btw.

Nu ben ik op zoek naar het volgende: een stukje software wat de stream opvangt en verder relayed. De stream wordt gezonden vanaf een windows pc en moet worden opgevangen door een linux doos. Iemand die zoiets kent?

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-02 21:41
soortgelijk topic, helaas 0 replies

Windows media audiostream op AIX server relayen

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Zoiets bedoel je ? ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Topicstarter
uh, ligt eraan, kan deze de jpg streams ontvangen die me windows bakkie thuis gaat zenden?

De linux machine, in amsterdam, heeft dus zelf niet de webcam aan zn usb hangen he.

• Niek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-02 12:26

Niek

f.k.a. The_Surfer

Het is vrij simpel:

* Login en je Linux bak en download http://www.venus.org/packages/ip_relay.tar.gz
* Unpacken en compilen (tar xvfz ip_relay.tar.gz && cd ip_relay && make)
* ./ip_relay <port nummer> <windoos ip> <windoos port>

Tadaa :P

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

Verwijderd

Topicstarter
The_Surfer schreef op 25 oktober 2002 @ 11:31:
Het is vrij simpel:

* Login en je Linux bak en download http://www.venus.org/packages/ip_relay.tar.gz
* Unpacken en compilen (tar xvfz ip_relay.tar.gz && cd ip_relay && make)
* ./ip_relay <port nummer> <windoos ip> <windoos port>

Tadaa :P
Dat is niet een oplossing, dit tooltje sluist alleen verkeer door. Dan blijf ik het probleem houden dat me adsl lijn zo vol zit.

Verwijderd

Topicstarter
lijkt alsof ie het kan ja. Heb het geinstalleerd, maar kom er niet echt uit. Ook google'n leverde niet veel op. Heb jij het zo draaien en kun je me op weg helpen?

• djack
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-11-2024
Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 10:57:
Ik ben zo'n idioot die de hele dag een webcam op zn kop heb staan. Nu wordt dat ding nogal veel bekeken en trekt ie me adsl verbinding compleet vol. We hebben het over streaming video btw.

Nu ben ik op zoek naar het volgende: een stukje software wat de stream opvangt en verder relayed. De stream wordt gezonden vanaf een windows pc en moet worden opgevangen door een linux doos. Iemand die zoiets kent?
Als je 1 lijn hebt moet uwe relay der toch ook over .....

Because Great minds Think alike

Verwijderd

Topicstarter
djack schreef op 25 oktober 2002 @ 11:58:
[...]

Als je 1 lijn hebt moet uwe relay der toch ook over .....
jah, de stream van thuis naar de server in a'dam. Eenmalig. De server moet de stream dan beschikbaar makn voor alle clients.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 11:56:
lijkt alsof ie het kan ja. Heb het geinstalleerd, maar kom er niet echt uit. Ook google'n leverde niet veel op. Heb jij het zo draaien en kun je me op weg helpen?
Ik niet, ik heb geeneens een fototoestel ;)

Maar ik las later pas dat je een Windows machine de beelden laat maken, en dat kan dit tooltje niet afaik. Dit werkt alleen met een video4linux-compatible device. (En heb je dus linux voor nodig)..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1