http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Het is een arcade racer......geen realistische racer zoals Colin McRae 2 of iets in die geest.FragNeck schreef op 26 oktober 2002 @ 14:11:
Ik vind het trouwens ook FAKE als mensen de RESET gebruiken om hun auto weer op de baan rjidend en wel te krijgen...
Kan dat ook uitgezet worden? of zoiets als een verbod??
Dus het maakt het rijden iets sneller....
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
o.a. jij ook zero00 want ik moet tegen jouw rijden en je hebt gen e-mail in je profiel staan
edit: en fragneck ook
Cubix: bij mij loopt de volledige versie perfect, maar volgens mij hebben sommige Ati gebruikers wat problemen.
BF1: Don-Panio
Fragneck@home.nlXdesipleX schreef op 26 oktober 2002 @ 14:20:
Iedereen kom ff naar #nfshp2 op irc.tweakers.net om ff af te spreken wanneer je tegen iemand rijd want de groepen zijn al ingedeelt dus je mag rijden wanneer je wilt
o.a. jij ook zero00 want ik moet tegen jouw rijden en je hebt gen e-mail in je profiel staan
edit: en fragneck ook
Verwijderd
Zonet was er een wedstrijd: "Dutch3men vs Agressor(ik)"
en hij heeft gewonnen
ThrillSeeka ... wij moeten tegenelkaar (wanneer wil je)?
kom ff op mirc: irc.tweakers.net #nfshp2
Dit is bijvoorbeeld zo bij Scenic Drive. Aangezien deze wel in het toernooi zit verdient dit misschien nog de aandacht?
Dat is een goed punt bassio, Scenic Drive word vervangen door Island outskirts. Je verdient een lintje (dit had ik zelf echt over het hoofd gezien).bassio schreef op 27 oktober 2002 @ 02:05:
Is het iemand al opgevallen dat je bij het starten van een multiplayer race, bij sommige circuits niet het aantal laps kan kiezen?
Dit is bijvoorbeeld zo bij Scenic Drive. Aangezien deze wel in het toernooi zit verdient dit misschien nog de aandacht?
Zeg het maar johVerwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 20:07:
*kick*
Zonet was er een wedstrijd: "Dutch3men vs Agressor(ik)"
en hij heeft gewonnen(gefeliciteerd)
ThrillSeeka ... wij moeten tegenelkaar (wanneer wil je)?
kom ff op mirc: irc.tweakers.net #nfshp2
Vanavond? Niet tijdens Studio Sport svp
Hmmm het wordt een beetje lastig want ik heb vanavond om 20:00 en om 21:00 een UT2k3 clanwar
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
Het is inderdaad te laat, maar misschien zijn er nog uitvallers. Wat is de bandbreedte van je server?Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 08:57:
is het te laat dat ik me nu opgeven voor de tournament? Aanstande weekend 1-3 Novermenver gaat mijn dedicated NFSHP2 server ("Dutch Racing") 24 uur per dag online. Iedereen welkom!!!
Dat is wel beterVerwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 09:25:
effe getest 13000 up, 13000 down KBPS, is het dan 13 MBYTE?
Ik moet ook tegen jou TrillSeeka. Dus moeten wij een keer een tijd afspreken.ThrillSeeka schreef op 27 oktober 2002 @ 08:42:
[...]
Zeg het maar joh
edit:
Hmmm het wordt een beetje lastig want ik heb vanavond om 20:00 en om 21:00 een UT2k3 clanwar
we zitten in dezelfde poule...
ik ben regelmatig op irc te vinden
Verwijderd
half7? 7 uur? (de race duurt maar een paar minuutjes)ThrillSeeka schreef op 27 oktober 2002 @ 08:42:
[...]
Zeg het maar joh
edit:
kom ff op mirc als je wilt: irc.tweakers.net #nfshp2
(ik ben er de hele dag wel)
msn: AgreSSSor@hotmail.com
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
The Unpredictable Striker!
Misschien met je 8500 is dat zo, maar met mijn 9700 Pro kan ik alle settings op max zetten en ziet het er ERG mooi uit! Heb het hele weekend NFSHP2 gespeeld, het Championship toernooi bijna af, en geen enkele crash of wat dan ook gehad. Dit spel is gewoon AF!Lightah schreef op 27 oktober 2002 @ 20:16:
Met ATI kan je het spel niet op z'n mooiste zettenDan crashed het, Met default settings speelt het wel, maar zien de auto's er niet uit ook al staat car detail op z'n hoogst.
Zero00
Sparhawk
amdrulezzz
Mocht ik binnen 2 dagen geen enkele reactie gezien hebben (dinsdagavond) wat betreft dit toernooi worden jullie automatisch gediskwalificeerd en vervangen door mensen die wel willen spelen. Degene die wel bereikbaar zijn met mail hebben deze (of gaan) deze ontvangen. Ik verlang dus van jullie dat jullie op #nfshp2 komen om games af te spreken of minimaal jezelf te melden.
Voor degene die niet zo vaak op irc zitten, zoals martelor/ Xoin etc. maar wel willen spelen moeten elkaar mailen voor een afspraak. Zie elkaars profiel hiervoor. Of bereik mij anders om die persoon aan te spreken. Voor jullie geld niet dit bovenstaande (jullie hebben je namelijk al meerdere keren laten zien)
Ik heb een probleem met mijn @home mail...Preddie schreef op 27 oktober 2002 @ 22:26:
Dit bericht geld voor de volgende mensen:
Zero00
Sparhawk
amdrulezzz
Mocht ik binnen 2 dagen geen enkele reactie gezien hebben (dinsdagavond) wat betreft dit toernooi worden jullie automatisch gediskwalificeerd en vervangen door mensen die wel willen spelen. Degene die wel bereikbaar zijn met mail hebben deze (of gaan) deze ontvangen. Ik verlang dus van jullie dat jullie op #nfshp2 komen om games af te spreken of minimaal jezelf te melden.
Voor degene die niet zo vaak op irc zitten, zoals martelor/ Xoin etc. maar wel willen spelen moeten elkaar mailen voor een afspraak. Zie elkaars profiel hiervoor. Of bereik mij anders om die persoon aan te spreken. Voor jullie geld niet dit bovenstaande (jullie hebben je namelijk al meerdere keren laten zien)
Stuur maar naar jooers@hotmail.com voor een afspraak.
Ik kan vandaag de hele dag, en vanavond ook.
Verwijderd
Ik zit nu met een ouwe kaart waar ik dus net zo goed als geen spellen op kan spelen. Dus ik doe niet meer mee aan de race..
Ik wil wel als vervanger spelenVerwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 14:11:
Mensen ik heb een probleempje, ik kan niet meedoen. Mijn videokaart heeft het begeven
Ik zit nu met een ouwe kaart waar ik dus net zo goed als geen spellen op kan spelen. Dus ik doe niet meer mee aan de race..
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Oke, Termi is de invaller van Zero0Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 14:11:
Mensen ik heb een probleempje, ik kan niet meedoen. Mijn videokaart heeft het begeven
Verwijderd
Maar dan kan je toch nog wel meedoen hoorVerwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 14:40:
tja das pech he met de gamekubus
Dan moet je dat Internet stekkertje kopen. (kijk maar op nintendo.com)
Ik denk dat ik ook mee zal gaan doen, alleen nog ff kopen
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2002 14:43 . Reden: Laatste Quote erbij doen ]
Verwijderd
Je bent er wel sirieus mee zegPreddie schreef op 28 oktober 2002 @ 14:44:
SparHawk is gediskwalificeerd voor dit tournament, de reden is dat die al haast 2 dagen compleet geen reactie geeft op mail en icq. Ook de spelers hadden hier last van. Op icq veranderd die wel telkens van status, maar liet niks van zich horen (op dit moment toe). Hierbij geef je dus aan dat je niet bepaald interesse heb in het tournament. Zie beginpost bij nieuws wie voor hem invalt. Amdrulezz kan hetzelfde verwachten mocht die geen reactie geven voor morgenavond.
Verwijderd
Maar weer ff back to the point
Zit ik er nou eigenlijk bij Preddie ?
IK hoop van wel
                                                Verwijderd
idd, ik heb één race gereden nu (gewonnen)Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 18:11:
Neuh ... wij zitten gewoon veel op mirc in het nfshp2 channel
je zou er eventueel inkunnen, ipv. amdrulezzz , maar dan moet je wel actief zijn en vooral savonds op #nfshp2 komen (totdat je de races gereden heb). Tegen mij is het probleem niet (ik ben er vaak), en Exterminator ook. (ja, Amdrulezz zit in mijn teamVerwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 14:55:
Oh toch wel![]()
Maar weer ff back to the point
Zit ik er nou eigenlijk bij Preddie ?
IK hoop van wel [afbeelding]
Verwijderd
Ik heb misschien een stomme vraag maar spelen jullie alleen maar legale versies? Of is er een manier om ook mee te doen online met illegale versie? Ik hoef verder dus geen links oid maar wil alleen weten of jullie hem gekocht hebben ja of nee (dan weet ik of ik em ga kopen of niet).Preddie schreef op 28 oktober 2002 @ 21:47:
[...]
je zou er eventueel inkunnen, ipv. amdrulezzz , maar dan moet je wel actief zijn en vooral savonds op #nfshp2 komen (totdat je de races gereden heb). Tegen mij is het probleem niet (ik ben er vaak), en Exterminator ook. (ja, Amdrulezz zit in mijn team)
Volgens mij heeft niemand nog de legale versie...Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 22:36:
[...]
Ik heb misschien een stomme vraag maar spelen jullie alleen maar legale versies? Of is er een manier om ook mee te doen online met illegale versie? Ik hoef verder dus geen links oid maar wil alleen weten of jullie hem gekocht hebben ja of nee (dan weet ik of ik em ga kopen of niet).
zoek de eerste met legale versie...Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 22:36:
[...]
Ik heb misschien een stomme vraag maar spelen jullie alleen maar legale versies? Of is er een manier om ook mee te doen online met illegale versie? Ik hoef verder dus geen links oid maar wil alleen weten of jullie hem gekocht hebben ja of nee (dan weet ik of ik em ga kopen of niet).
niemand heeft hem legaal (was ook wel uit het algemene nfs topic te halen)
Wie kan mij ff snel uitleggen hoe irc werkt en welke versie ik moet hebben , ik heb visual IRC '97 gedownload via download.com maar kan niet connecten met #nfshp2
Wil dus wel graag meedoen
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
download mirc hoogste versie van www.mirc.nlamdrulezzz schreef op 28 oktober 2002 @ 23:57:
ff snel weer topic omhoog schoppen hoor (sorry)
Wie kan mij ff snel uitleggen hoe irc werkt en welke versie ik moet hebben , ik heb visual IRC '97 gedownload via download.com maar kan niet connecten met #nfshp2
Wil dus wel graag meedoen
start op,
klik die lelijke vent weg,
je krijgt nu een lijst waar je o,a je nickname etc moet invullen.
Vul dit in en druk op ok
je zal nu een anders scherm voor je krijgen.
Type in het linkerste venster (even aanklikken dus) /server irc.tweakers.net
en dan /join #kanaal
sorry voor de brakke uitleg maar ik ben moe, ga gelijk slapen ^^
doe dus zeker wel mee, morgen reageer ik meteen als ik wakker word
thnx btw
Maxow thnx voor het zeggen dat ik genomineerd was om gediskwaliseerd te worden
Oke dan!, gelukkig reageer je nog, ik zie je straks wel op #nfshp2, kunnen we racenamdrulezzz schreef op 29 oktober 2002 @ 00:41:
't is al gelukt , alleen was er niemand van got
doe dus zeker wel mee, morgen reageer ik meteen als ik wakker word
thnx btw
Maxow thnx voor het zeggen dat ik genomineerd was om gediskwaliseerd te worden@ msn
http://nfs.flappie.nl
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
ik weet genoeg
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
The first casualty in war is always the truth...
Verwijderd
en dan kan er weer iemand anders meedoen
k dus ik lees het vanzelf in dit topic als ik erin kan??Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 13:33:
Sommigen mensen hebben geen tijd ... en die stoppen ermee
en dan kan er weer iemand anders meedoen
he kan ik mezelf misschien ook inschrijven zodat ik als er iemand wegvalt ook mee kan doen??Preddie schreef op 29 oktober 2002 @ 12:07:
Ik heb effe snel een websitje inelkaar gezet, het is niet mooi, maar functioneel...
btw: dus dat kan wel gewoon want als ik het nu probeer krijg ik de bekende fout namelijk.
ziet er goed uit, wanneer mag ik?Preddie schreef op 29 oktober 2002 @ 12:07:
Ik heb effe snel een websitje inelkaar gezet, het is niet mooi, maar functioneel...
ik zit in poule 8
Je mag altijd, zoek degene op tegen wie je moet en ga racen!, tis nu druk in #nfshp2 , dus kom daarinFragNeck schreef op 29 oktober 2002 @ 17:29:
[...]
ziet er goed uit, wanneer mag ik?
ik zit in poule 8
Verwijderd
of via GoT
Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 18:11:
kan iemand mij ff helpen via msn om via irc op #nfshp2 te komen ( ben mirc noob)
of via GoT
download mirc hoogste versie van www.mirc.nl
start op,
klik die lelijke vent weg,
je krijgt nu een lijst waar je o,a je nickname etc moet invullen.
Vul dit in en druk op ok
je zal nu een anders scherm voor je krijgen.
Type in het linkerste venster (even aanklikken dus) /server irc.tweakers.net
en dan /join #kanaal
sorry voor de brakke uitleg maar ik ben moe, ga gelijk slapen ^^
n54 power!
Jups, het is helaaml mijn foutPreddie schreef op 28 oktober 2002 @ 14:44:
SparHawk is gediskwalificeerd voor dit tournament, de reden is dat die al haast 2 dagen compleet geen reactie geeft op mail en icq. Ook de spelers hadden hier last van. Op icq veranderd die wel telkens van status, maar liet niks van zich horen (op dit moment toe). Hierbij geef je dus aan dat je niet bepaald interesse heb in het tournament. Zie beginpost bij nieuws wie voor hem invalt. Amdrulezz kan hetzelfde verwachten mocht die geen reactie geven voor morgenavond.
Veel plezier met racen
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

bah
Eerst een oefenronde, ik in de McLaren F1 LM, hij in een Mercedes. Fragger won net
Daarna de echte: Ik nam ook maar eens een Mercedes, waar ik nog nooit in had gereden.. Dom eigenlijk
Nou ja, in het begin crashde ik ook direct tegen een boompie, dat ding stuurt toch wel wat scherper dan een McLaren
De rest van de wedstrijd bleef die afstand die in het begin was gemaakt erin zitten.. Ik kwam langzaam wel iets dichterbij, maar vlak voor het eind van de finish wist ik nog een boom te raken..
Fragger heeft dus gewonnen, gefelici
🌞🍃
Hahaha, tja, ook niet tegen een boom oprijden dan heDataBeest schreef op 30 oktober 2002 @ 22:14:
[afbeelding]
bah
Eerst een oefenronde, ik in de McLaren F1 LM, hij in een Mercedes. Fragger won net
Daarna de echte: Ik nam ook maar eens een Mercedes, waar ik nog nooit in had gereden.. Dom eigenlijk
Nou ja, in het begin crashde ik ook direct tegen een boompie, dat ding stuurt toch wel wat scherper dan een McLaren
De rest van de wedstrijd bleef die afstand die in het begin was gemaakt erin zitten.. Ik kwam langzaam wel iets dichterbij, maar vlak voor het eind van de finish wist ik nog een boom te raken..
Fragger heeft dus gewonnen, gefelici
Even over de status van het huidige tournament, bepaalde poules zijn al helemaal klaar met racen. Er zijn nu 14 van de 24 races gereden in de 1ste ronde. Voor zondag moet alles gereden zijn, dan begint de knockout.
poule 7 voor de geinteresseerdden < spelvout
Nee, nog niet gespeeld, ik heb ook al een tijd niks van hem gehoord....amdrulezzz schreef op 31 oktober 2002 @ 00:57:
exterminator is er al 2 dagen niet geweesten ik wil ZO graag van hem winnen
preddie heb jij al geraced tegen hem??? En gewonnen > anders (als ik van hem win) moeten we opnieuw racen toch?
poule 7 voor de geinteresseerdden < spelvout
maar heb een vraag:
kun je als je een game host, niet ergens kiezen dat je ook computers mee wil laten rijden???? (want gisteren met 2 vrienden gedaan op een private network) maar met 3 man in een level is ook zo saai...
en kun je met mp ook geen politie levels doen??? of ligt dat eraan wat voor levels je kiest???
en bij sommige levels kun je het aantal laps niet instellen? hoezo is dat??? zijn dat de 'politie' levels???
via welke poort connect nfsp als je multiplayer doet??
en is voor alle games de poort hetzelfde???
De poorten staan in de readme die op de cd staat, en je kan multiplayer niet met politie doen of met meerdere computer tegenstanders. Maar deze vraag had eigenlijk in het Grote nfs topic gemoeten, dit is alleen voor het tournament.HenkS schreef op 31 oktober 2002 @ 17:22:
nog ff een vraag...
via welke poort connect nfsp als je multiplayer doet??
en is voor alle games de poort hetzelfde???
Gelijk even een bericht vaan het tournament, voor Zondagavond rond 20:00 moeten alle races gereden.
ik ga morgen tegen 3 uur weg naar m'n broer in R'dam en kom zondag tegen 5/6 uur terug? als exterminator er dan niet is (of vanavond kan natuurlijk ook) wat dan?
weet jij zo uit je hoofd welke poorten het zijn voor multiplayer, heb de cd namelijk uitgeleend aan iemand. speel zelf zonder de cd
ja duh... tis een arcade spelVerwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 19:16:
ff iets anders, vinden jullie nfs6 ook zo dik arcade?
maarre...
* G33rt heeft gewonnen van Aftermath... poule 4
aftermath crashte in het begin 2x, en kwam niet meer dichterbij
TCP 80, 8511, 28900
UDP 1230, 8512, 27900, 61220 through 61230
oke, morgen is de laatste dag dat je je games kan spelen, de mensen die zijn games niet gespeeld hebben zijn eruit. Morgen vertel ik hoe dat gaat gelukkig zijn wel een hoop games gespeeld....G33RT schreef op 02 november 2002 @ 14:35:
guys ik ben geband van het channel, voor nix.. dus nu kan ik niet afspreken met maxow... lekker is dat
ben nu poule winnaar.. als ik knockout win en agressor ook moeten we tegen elkaar in de kwartfinale
Verwijderd
FF vraagje, ik moet nog 1 race tegen Lightah maar ik kan hem nie bereiken. Wat nu?Preddie schreef op 02 november 2002 @ 21:01:
[...]
oke, morgen is de laatste dag dat je je games kan spelen, de mensen die zijn games niet gespeeld hebben zijn eruit. Morgen vertel ik hoe dat gaat gelukkig zijn wel een hoop games gespeeld....
* G33rt roept heel hard om zulukop... hij moet morgenavond of overmorgenavond op irc komen!
Verwijderd
Ten eerste is het rijgedrag van de cops van een vrij bedenkelijk niveau... hoe kan het dat als je 220+ rijdt dat er 2 copcars ineens achter je duiken vanuit het niets
en waarom breken ze een achtervolging soms op de meest stomme momenten af... ik vlieg wel s uit de bocht en juist op dat moment staakt een copcar zijn achtervolging... niet echt snugger
Verder vind ik de systeemeisen helemaal niet kloppen voor wat voor graphics je voorgeschoteld krijgt, ik speelde net weer eens GT3 op mn PS2 en dan sta je er toch weer even van te kijken wat de programmeurs voor moois uit een schamele 300 mhz weten te persen, het ziet er iig een stuk fraaier uit dan de PC versie van NFS:HS2 en t speelt nog stukken beter ook ...
Inderdaad, dat is waar ik mij ook telekens aan zit te ergeren. De Hot Pursuit van NFS3 wat zelfs nog moeilijk, terwijl ik die al bijna met m'n ogen dicht kon doen.Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 03:06:
Nu ik dit spel wat langer speel begin ik steeds meer haken en ogen te zien.
Ten eerste is het rijgedrag van de cops van een vrij bedenkelijk niveau... hoe kan het dat als je 220+ rijdt dat er 2 copcars ineens achter je duiken vanuit het niets
en waarom breken ze een achtervolging soms op de meest stomme momenten af... ik vlieg wel s uit de bocht en juist op dat moment staakt een copcar zijn achtervolging... niet echt snugger
En dat.. terwijl ik de slechte NFS6-GoTter ben
Dit zou dan weer goed te maken zijn door een Hot Pursuit online te kunnen spelen, maar nee hoor, dat hebben ze eruit gehaald
Noem zo'n spel dan niet Hot Pursuit
Wat krijgt trouwens de winnaar van het tournament?
🌞🍃
Hmmmm, die komt in de ere lijstDataBeest schreef op 08 november 2002 @ 09:20:
[...]
Wat krijgt trouwens de winnaar van het tournament?