Toon posts:

DOS drivers voor Compaq Armada notebook

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand mij vertellen hoe ik op een compaq armada 1750 notebook m.b.v een bootdisk de PCMCIA poort kan enabelen?
ik heb er namelijk een xircom realport ethernet 10/100+ modem kaartje inhangen die vanuit een dos omgeving aangestuurd moet worden.
op de site van compaq staan wel general dos drivers voor compaq notebooks maar deze werken geen van alle (sp1250).. de xircom drivers heb ik wel, maar die werken pas als het pcmcia gedeelte is ingeladen
help me plzz

Verwijderd

wat zegt de helpdesk van Compaq of hun FAQ...

Verwijderd

Topicstarter
nog nix nuttigs gevonden..

Verwijderd

Ik weet nog niet helemaal zeker of PCMCIA drivers nodig zijn.

Mijn 3Com 574 PCMCIA kaart werkt gewoon in DOS (mogelijk zit de PCMCIA driver in de netwerkkaart driver zelf -> PCMCIA = algemene driver)

Echter, mijn Realport kaart doet het niet in DOS.

Dit op een Toshiba laptop. Op een MyNote laptop werkt alleen de Xircom in PC-DOS, en niet in MS-DOS. De 3Com werkt helemaal niet in DOS op de MyNote.

Het verschilt dus ook nog eens per laptop :?

• mbrouwer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08 18:03
Wat voor Realport kaart heb je? Een Cardbus of niet? De Cardbus heeft een goude rand met stippeltjes bij de PCMCIA connector. Als je daar een gladde zilvere rand hebt moet je de geheugen range in de driverfile veranderen naar (volgens mij) 300. Ik heb dat probleem erg vaak meegemaakt bij mijn vorige opdrachtgever en ik zal het nog wel eens navragen.

"And As A Finishing Touch... God Created The Dutch"

Verwijderd

Topicstarter
mijn collega tovert hier ineens een diskette te voor schijn en waarempel..
het werkt :)

thanx for the support anyhow

Verwijderd

misschien een idee om een kopie of een image van deze diskette te uploaden naar www.driverguide.com zodat anderen er ook wat aan hebben...?

Verwijderd

kijk anders gewoon eens op http://www.bootdisk.com :-)

Verwijderd

Topicstarter
thanx collega ;)

• Arcesilaus
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-07 06:31
Met precies hetzelfde probleem (alleen nu een Armada 1700) heb ik helaas niet zo'n handige collega die ineens de goede diskette tevoorschijn tovert :-)

Edit: met een beetje hulp van Barts bootdisk van nu2.nu kom je nog eens ergens :-)

Thnx anyway

[ Voor 41% gewijzigd door Arcesilaus op 21-01-2003 17:24 ]

Homo sum: humani nil a me alienum puto

Pagina: 1