specs : athlon 1800xp (1533@1660) op 1,8 V
asus a7v333
voeding AOPEN 300W (zat in de kast toen ik hem kocht)
eerst een verhaaltje
als ik met burnk7 mijn cpu belast dan schiet eerst de temperatuur omhoog van 48 idle naar zo'n 65 gr. dat lijkt me redelijk normaal, maar vervolgens hangt windows na zo'n 10 tot 30 seconden. helemaal bevroren, soms werkt alleen de knop op de voeding nog om de power eraf te halen. (ik heb ook dat andere proggie getest.. cpu-burn, maar daar wordt de proc slechts 55 gr, dus dat is een stuk minder. bijvoorbeeld met gamen of divx maken schommelt de temp tussen de 55 en 60) verder valt het me op dat de ventilatoren in de kast, een andere toon krijgen (dus volgens mij een ander toerental) als burnk7 gaat draaien.
o ja, Q-Fan staat UIT in de BIOS
heeft iemand een idee waar dat freezen door veroorzaakt kan worden?
heeft iemand eventueel een ander burn proggie?
betekent dat ventilator gedoe, dat mijn cpu stroom wegtrekt bij de fans? (dus dat mijn voeding te licht is.....)
overige specs :
Leadtek Ti4600
768 MB Corsair pc2700
120 GB Western DIg. 7200 rpm
1 brander, 1 dvd speler, 1 floppy
audigy
netwerkkaartje
zooitje casefans (2 x 120 mm, 3 x 80mm, + 80 mm op proc + hd koeler)
met eigen berekening kwam ik uit op 300 watt.... dus redelijk krap, maar ik heb geen watt-meters in huis om te checken......
[edit]
os is win2k prof workstation met sp2, verder geen rare proggies in het mem
asus a7v333
voeding AOPEN 300W (zat in de kast toen ik hem kocht)
eerst een verhaaltje
als ik met burnk7 mijn cpu belast dan schiet eerst de temperatuur omhoog van 48 idle naar zo'n 65 gr. dat lijkt me redelijk normaal, maar vervolgens hangt windows na zo'n 10 tot 30 seconden. helemaal bevroren, soms werkt alleen de knop op de voeding nog om de power eraf te halen. (ik heb ook dat andere proggie getest.. cpu-burn, maar daar wordt de proc slechts 55 gr, dus dat is een stuk minder. bijvoorbeeld met gamen of divx maken schommelt de temp tussen de 55 en 60) verder valt het me op dat de ventilatoren in de kast, een andere toon krijgen (dus volgens mij een ander toerental) als burnk7 gaat draaien.
o ja, Q-Fan staat UIT in de BIOS
heeft iemand een idee waar dat freezen door veroorzaakt kan worden?
heeft iemand eventueel een ander burn proggie?
betekent dat ventilator gedoe, dat mijn cpu stroom wegtrekt bij de fans? (dus dat mijn voeding te licht is.....)
overige specs :
Leadtek Ti4600
768 MB Corsair pc2700
120 GB Western DIg. 7200 rpm
1 brander, 1 dvd speler, 1 floppy
audigy
netwerkkaartje
zooitje casefans (2 x 120 mm, 3 x 80mm, + 80 mm op proc + hd koeler)
met eigen berekening kwam ik uit op 300 watt.... dus redelijk krap, maar ik heb geen watt-meters in huis om te checken......
[edit]
os is win2k prof workstation met sp2, verder geen rare proggies in het mem
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2002 10:25 . Reden: OS vergeten ]