Door raymonvdm - Friday 25 October 2002 09:33
Heeft er iemand enig idee waar dit ding in nederland te krijgen is ??
url: http://www.linksys.com/pr....asp?grid=27&prid=447
Ik heb ALL gezocht en kan niks vinden....
ook niet in pricewatch en revieuws.....
Door Koffie (Moderator PNS/NT) - Friday 25 October 2002 09:40
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Waar koop / vind / whatever ik goedkoop/dichtbij/whatever [iets]
Niet op GoT in ieder geval.
Voor dergelijke vragen geld nog altijd dat als je iets zoekt, je dat zelf moet doen. www.tweakers.net/aanbod.dsp www.tweakers.net/pricewatch.dsp alsmede www.degoudengids.nl zijn effectieve startpunten.
Het is in ieder geval niet de bedoeling dat je dergelijke zaken op het forum dumpt, een slotje zal je deel zijn.
--------------------------------------------------------------------------------
Maar alle Tweakers zijn toch gadget geil dus dan mag ik dat toch wel hier vragen..
Want ik kan dus niks vinden
En mag deze AUB open blijven , mischien zijn er wel mensen die antwoord willen geven
Heeft er iemand enig idee waar dit ding in nederland te krijgen is ??
url: http://www.linksys.com/pr....asp?grid=27&prid=447
Ik heb ALL gezocht en kan niks vinden....
ook niet in pricewatch en revieuws.....
Door Koffie (Moderator PNS/NT) - Friday 25 October 2002 09:40
quote:
Waar koop / vind / whatever ik goedkoop/dichtbij/whatever [iets]
Niet op GoT in ieder geval.
Voor dergelijke vragen geld nog altijd dat als je iets zoekt, je dat zelf moet doen. www.tweakers.net/aanbod.dsp www.tweakers.net/pricewatch.dsp alsmede www.degoudengids.nl zijn effectieve startpunten.
Het is in ieder geval niet de bedoeling dat je dergelijke zaken op het forum dumpt, een slotje zal je deel zijn.
Maar alle Tweakers zijn toch gadget geil dus dan mag ik dat toch wel hier vragen..
Want ik kan dus niks vinden
En mag deze AUB open blijven , mischien zijn er wel mensen die antwoord willen geven