Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
NEE, er zijn geen goede testprogies of hardware goed is! maar heb je al eens de voeding van je systeem vervangen ? Ik heb namelijk met voedingen erg rare dingen meegemaakt. (Windows loopt als een trein en Linux crashed ....) Als je niet zeker weet dat de voeding 100% goed is vervang deze !!!
Groeten,
Reink
Groeten,
Reink
Murphy was an optimist
Prik er eens in met een vork:)

(G)
(G)
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Ik kom hier alleen ff om te lachen:
HAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
Een vriend van mij had ook ooit een hele rare problemen. Het leek wel alsof het stopcontact niet netjes stroom afleverde.
Bleek een barst in het mobo te zijn. Het duurde errug lang voordat die ventjes van de compu zaak daar achter waren...
Bleek een barst in het mobo te zijn. Het duurde errug lang voordat die ventjes van de compu zaak daar achter waren...
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Ik heb ook al andere voedingen geprobeerd allen gecertificeerd 300watt geen oplossing.
Ik denk dat ik er maar eens gewoon een ander P3V4X-je in ga proppen.
Ik denk dat ik er maar eens gewoon een ander P3V4X-je in ga proppen.
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
Misschien is er niets mis met juh mobo, maar heeft ie misschien je ram verkeerd gepakt.
Probeer de cas latency eens op 3 te zetten, en een aantal opties van je ram iets minder snel maar betrouwbaarder te zetten. it might help.
GreetzZ MaSsiE
Probeer de cas latency eens op 3 te zetten, en een aantal opties van je ram iets minder snel maar betrouwbaarder te zetten. it might help.
GreetzZ MaSsiE
Verwijderd
er is wel een progie voor het testen van je mobo. maar beter is het om een PHD te gebruiken. kijk voor meer info op www.uxd.nl
Pagina: 1