Amerikaanse Nintendo 64 aansluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb de search gebruikt, maar daar vindt ik alleen topics van een jaar oud, dus ik hoop dat er nieuwe oplossingen zijn.

Het broertje van mijn vriendin heeft een N64 gekregen met 40 spellen. Het is een Amerikaanse. Als we hem aansluiten op de TV komt er alleen zwart wit beeld op. Zijn er nieuwe manieren om het NTSC signaal om te zetten naar PAL?

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-01 20:10

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

ja, rgb scart blokje gebruiken

NTSC -> scart -> rgb -> scart -> pal

Beste film ooit

Verwijderd

Heb je een link voor een dergelijk apparaat ?
googelen levert voor mij weinig op. natuurlijk kan het zo zijn dat ik verkeerd zoek.. ?

Verwijderd

heb je wel een converter aangesloten op je n64... in de us hebben ze 110 volt :X

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 10:05:
heb je wel een converter aangesloten op je n64... in de us hebben ze 110 volt :X
blijkbaar wel he......anders was ie kaputt denk ik :p

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-01 13:47

Elroy

Zelda!!!

Kijk eens aan HIER heb je er één :)

Specs Computer

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Het ligt iets anders, kwam ik gister achter. Het is een Europese N64, maar de spellen zijn Amerikaans. Moet die dan omgebouwd worden?

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 23:28
Ik weet niet of er ombouwkitjes zijn voor de N64 ik heb ze nooit gezien maar ik zou eens rondsnuffelen op de zwarte markt in beverwijk of de vrije markt in hamont ( belgie )
daar hebben ze alles wat je je maar kan bedenken wat consoles betreft ( vooral de oudere shit die de meeste winkels niet meer hebben )

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Pagina: 1