Toon posts:

Kabel via SoneraPlaza?

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wij krijgen per 15 november een aansluiting bij soneraplaza.
Wij hebben gekozen voor een power abonnement.

Heeft iemand ervaring met sonera in noord-holland!

De hoofdkast is 10 meter van ons huis verwijderd.

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Wimlem
  • Laatst online: 07:30
Kijk eens op de kieskeurig site.
http://www.kieskeurig.nl/kieskeurig/kieskeurig.nsf/ispmerk/B52347B929D9A510C125694C00620073

Ik hoop dat je dan nog blij bent :)

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Verwijderd

Waar ga je wonen in noord holland, ik woon in heerhugowaard, oude deel. slownera is regelmatig niet vooruit te schoppen. De laatste tijd valt ut nog wel mee. (rustig op de kabel)

Verwijderd

Topicstarter
In Badhoevedorp

Verwijderd

AWat zitten jullie nou te zeiken over Sonera? Ik ben er hartstikk tevreden mee en haal goede snelheden.

• Wimlem
  • Laatst online: 07:30
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 12:35 schreef DarthMaarten007 het volgende:
AWat zitten jullie nou te zeiken over Sonera? Ik ben er hartstikk tevreden mee en haal goede snelheden.[/quote]Dat is per wijk/gemeente/plaats verschillend. Dat jij tevreden bent kan, maar dat er mensen zijn die er NIET tevreden mee zijn kan dus ook !!!

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Verwijderd

Precies, als ik in een van de nieuwe wijken in hhw zou wonen gaat ut 10 keer beter, maar dat is een andere ring...

• steenz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09-2024
Ik heb nu een half jaartje (nog niet eens) een Sonera-abonnement, en ik ben nog best wel tevreden. Ze geven van die K** snelheden van 512 kbps (kiloBIT per sec.) download en 64 kbps upload, maar die haal je dan tenminste meestal wel.
(Die upload speed houdt wel een ftp-server tegen :( )

Bovendien download ik vele GB's per maand, en ik heb nog nooit gezeur gehad...

Verwijderd

Topicstarter
Er is wel glasvezel aangelegd!
10 cm dikke kabels!

• Sidekick
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:58
Ik woon dus in zo'n nieuwe wijk in HHW.(zuidwijk/huygenhoek)Ik heb zelden last van probs, ben volgens de monteur ook nog de enige die op het kastje aangesloten zit. Heb er ook een ander slot op gemaakt, en ik parkeer mijn auto er altijd voor :)

Downloaden gemiddeld met 50 kbps in de avonduren, overdag boven 100 :) Is voor mij voldoende..

Sidekick out..
Pagina: 1