Toon posts:

Email ontvangen/versturen met t720 hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor enige tijd terug een Motorola t720 gekocht en ben hier erg tevreden mee. :9~ Er is alleen nog 1 ding wat ik niet voor elkaar krijg. Email, de t720 ondersteund ook pop3 email nu heb ik nog een inbelverbinding bij wanadoo dus ik denk ik ga die gebruiken alles netjes ingesteld de telefoon belt netjes in maar zegt dan telkens geen netwerk 8)7 ken iemand dit probleem??? En weet iemand een oplossing hiervoor ik wil erg graag de telefoon gebruiken voor email........

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-03 00:31

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Toevallig op mijn T720 pas nog ingesteld. :) Er zijn wel een aantal instellingen die je moet veranderen. Zo is het niet mogelijk om via GPRS deze mail te lezen, je moet namenlijk inbellen via een speciaal Wanadoo inbelnummer anders werkt het niet. Het werkt dus via WAP op een inbelnummer.
Om je mail bij Wanadoo te lezen met je T720 moet je eerst een nieuw "webprofiel" aanmaken. (als je geen nieuwe kan maken, dan gewoon een ongebruikte verwijderen), een nieuwe maken en daarin de volgende instellingen invoeren:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Naam                : (naam van webprofiel)
Homepage            : http://wap.wanadoo.nl/
WAP IP 1            : 194.134.109.35
WAP Poort 1         : 9201
WAP IP 2
WAP Poort 2
Time-out            : 5 minuten
CSD No. 1           : +319006966245
Gebruikersnaam 1    : ..........@wanadoo.nl
Paswoord 1          : ..........
Snelheid (Bps) 1    : 9600
Lijn type 1         : ISDN
De rest allemaal blanco laten!

Als je dan je mail wil checken moet je dit profiel opstarten.
Hiermee zou het moeten werken :Y)

PSN-id: Chrasher

Verwijderd

Topicstarter
Heb het geprobeerd maar krijg alleen de melding dit is alleen toegangelijk voor leden. Terwijl ik dat wel ben. Maar ik bedoel in het berichten menu heb je een inbox voor email die wil ik gaan gebruiken deze kan rechtstreeks pop3 email ophalen....alleen het werkt niet....