Heeft dat geen i-net nodig? Think wel.. die moet packages ophalen....
ik denk dat hij het over clients had die zonder i-net access werken... ik heb geen idee welke dit zijn, maar er zijn er wel een paar...
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
En het liefst ook een progje dat weinig memory vreet... Ik moet het namelijk ook op het netwerk van school kunnen knallen!
Je zou aan OGR kunnen mee gaan doen. Daarvoor heb je de client van distributed.net nodig.
Je zult dan wel handmatig om de zoveel tijd je in-buffer moeten aanvullen en je buff-out flushen.
Je zult dan wel handmatig om de zoveel tijd je in-buffer moeten aanvullen en je buff-out flushen.
Je kan ook evt overwegen seti te doen. Je kan met een programma als setihide WU's importeren en exporteren. Op die manier kan je ook rustig op een stand alone werken.
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
En beetje offtopic, de volgende ecc versie zal ecc2-109 zijn.
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
ECC2-109?
Ik meende toch echt ECCp-1XX (XX=27, 29 of 31, ik hoor verschillende getallen voorbijkomen...)
Ik meende toch echt ECCp-1XX (XX=27, 29 of 31, ik hoor verschillende getallen voorbijkomen...)
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Juistem
We spend our years as a tale that is told
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()