Toon posts:

bug in sp1 met ie 6???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik nu al een weekje of 2 een 1.7 ghz server met winxp pro sp1 er op. Nu begint mijn beestje er opeens de afgelopen dagen raar te doen. Het start opeens nieuwe op als ik aan het surfen. Hij kan me usb keyboard opeens niet meer vinden (gebeurde zelfs tijdens het typen van dit topic) Heb regclean gedaan, ramidle, groter page file....maar is was aan het surfen en opeens boem een bod (gebeurde me ook niet echt vaak) In het systemlog staat ook niet echt veel duidelijkheid en de laatste foutmelding staat niet eens vermeld. Heeft iemand ene idee wat dit kan zijn en ik kan nu niet even searchen want moet naar me werk als iemand een idee weet zeg het me

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

koeling? overgeklokt?
defect mobo?

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Hoe zwaar is je voeding (in vermogen, niet gewicht)? Het kan zijn dat je voeding het niet trekt.

Wanbeleid is ook beleid.

Verwijderd

Kan haast niets anders zijn dan brakke hardware.

Voeding te zwak
processor/mobo te warm

Stel trouwens bij startup and recovery eens in dat je machine niet direct reboot, misschien dat je uit de meldingen iets kunt halen?

Verwijderd

Topicstarter
voeding is perfect . cpu is perfect, temp zijn zoals altijd goed in orde ...wat ik dus wil zeggen is dat hardware matig alles goed is

Verwijderd

Topicstarter
btw net een virusscan gedaan en daar geburde het zelfde dus ligt niet alleen aan ie6...scheen dat nero ook iets fouts deed maar het werkt nogsteeds niet goed nog steeds bods

http://www.geocities.com/tokyo/temple/8637/chevalier/gfy.htm naar dit adres loopt hij steeds vast...tevens een system restore lukt ook niet dus ik probeer sp1 nog een keer te installeren

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 16:54:
voeding is perfect . cpu is perfect, temp zijn zoals altijd goed in orde ...wat ik dus wil zeggen is dat hardware matig alles goed is
Tja, als jij dat zeker weet, wie ben ik dan om te zeggen dat het daaraan ligt.

Is het probleem "zomaar" gekomen, of heb je vlak ervoor een nieuwe driver voor het een of ander geinstalleerd?

Stel trouwens bij "startup and recovery" eens in dat je machine niet direct reboot, maar in de foutmelding blijft hangen (zie afbeelding).

Afbeeldingslocatie: http://habee.dynu.com/pics/startuprecov.jpg

Als je machine dan nog spontaan reboot, dan weet je zeker dat het dus toch aan de hardware ligt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 20:00:
[...]

Tja, als jij dat zeker weet, wie ben ik dan om te zeggen dat het daaraan ligt.

Is het probleem "zomaar" gekomen, of heb je vlak ervoor een nieuwe driver voor het een of ander geinstalleerd?

Stel trouwens bij "startup and recovery" eens in dat je machine niet direct reboot, maar in de foutmelding blijft hangen (zie afbeelding).

[afbeelding]

Als je machine dan nog spontaan reboot, dan weet je zeker dat het dus toch aan de hardware ligt.
Die optie ken ik nog niet. Waar zit die?
Btw, ik heb wel 's mensen horen zeggen dat de SP1 niet goed zou werken bij bepaalde hardware configs. Ik heb er zelf geen probs mee gehad.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 21:10:
[...]

Hee toffe optie, waar zit die in xp?

Ooit de FAQ van WOS wel eens gezien ? :X

XP reboot automatisch bij het vinden van een fout?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Pff, sorry meneer de admin

Verwijderd

Topicstarter
dat automatiche rebooten STAAT AL UIT!!!!!!!!!!!!! lezen jullie nog wel???? maar goed het was dus sp1 denk , heb het geherinstaleerd en nu werkt het tenminste weer verlopig.....maar meneer admin ik wist van dat truc hoe je automatich rebooten moest uit schakelen omdat ik dus wel de faq dagelijks lees

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 18:15
Het heeft er misschien niks mee te maken hoor, maar slipstream Sp1 er is in en dan XP helemaal opnieuw installeren.

1 ding weet ik wel zeker, je systeem wordt op deze manier NIET trager en alles werkt gewoon zoals het hoort.

Ik heb verschillende testen gedaan met XP en SP1, te weten XP zonder SP1 XP met SP1 (maar dan niet geslipstreamed) en XP met SP1 geslipstreamed.

Uit de testen (waaronder Sysmark,3Dmark2001SE en natuurlijk gewoon het gebruik in het algemeen) bleek dus duidelijk dat een geslipstreamde versie echt het beste werkt en het snelste is. :)

Iedereen mag hier zijn mening geven maar ik zou zeggen probeer het maar ;)

Specs

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 11:22:
dat automatiche rebooten STAAT AL UIT!!!!!!!!!!!!! lezen jullie nog wel???? maar goed het was dus sp1 denk , heb het geherinstaleerd en nu werkt het tenminste weer verlopig.....maar meneer admin ik wist van dat truc hoe je automatich rebooten moest uit schakelen omdat ik dus wel de faq dagelijks lees
Sorry hoor, maar ik zie nergens in JOUW tekst dat je dat hebt uitgeschakeld, en dit zinnetje komt nogal flamend over vind je ook niet? (8>

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Verwijderd

Anyway,

De optie om te rebooten bij een crash staat al uit, en toch reboot je systeem, als ik je verhalen zo lees :?

Als jij zegt dat je hardware ok is, dan snap ik er echt niets meer van. Brakke software kan geen reboot veroorzaken als jij het rebooten hebt uitgevinkt.

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 20:35

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 13:17:
Brakke software kan geen reboot veroorzaken als jij het rebooten hebt uitgevinkt.
Wel je besturingssysteem (die niet in protected-mode loopt) en dat is nou net wat gewijzigd wordt met een SP.

|_____vakje______|

Verwijderd

Hoe kom er bij dat verandert bij een service pack?
Pagina: 1