Toon posts:

[Nview] tweede monitor wordt niet gedetecteerd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi. Probleem is duidelijk uit de topictitel.

Ik heb een Geforce 4 Ti4200 van MSI met een recente detonator, nl 40.72.
Config:

VGA connector: 17" Compaq monitor
DVI-I connecor: 15" Digital monitor

Beide monitors werken zeker en zijn plug 'n play compatible.
Ik heb eerst de pc uit gezet, daarna heb ik (via verloopstekkertje DVI--> VGA) de extra monitor aangesloten. Beide monitoren staan aan als ik de computer opstart.
Helaas wordt mijn tweede monitor niet gedetecteerd.

tests:

Als ik mijn normale monitor (de Compaq) deïnstalleer en de computer afsluit en daarna met alleen de Digital monitor op de DVI uitgang opstart, springt deze heel even aan en daarna weer uit.

Opstarten met alleen de Digital monitor op de VGA connector werkt uiteraard (m.a.w. de monitor is niet stuk).

Andersom, dus de Compag op de DVI stekker en de Digital op de VGa stekker heb ik nog niet geprobeerd, maar dat zou niet moeten uitmaken lijkt me.

nview:

In het nview schermpje staat "Standard (dual view)" geselcteerd en ik kan geen andere opties selecteren.

Afbeeldingslocatie: http://boabv.netfirms.com/got/nvidia.gif

Op 'detect displays' klikken helpt ook niet.

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:51
Zo te zien heb je nieuwe drivers aan de lay-out te zien, ik heb dit toevallig gister geprobeerd op een HP mx70 en een Philips eeeh nog wat, ze gingen aan, maar hij wou alleen clone doen, geen "Horizontal of Vertical Span", bijne monitoren omgewisseld, nog niet, alles geprobeerd, ik heb ook een Gf 4 Ti 4200 van MSI maar hij detecteerde de monitoren wel direct, k´hoop dat iemand weet wat ´t probleem hiero is....

Verwijderd

Topicstarter
m33p schreef op 25 oktober 2002 @ 10:51:
Zo te zien heb je nieuwe drivers aan de lay-out te zien, ik heb dit toevallig gister geprobeerd op een HP mx70 en een Philips eeeh nog wat, ze gingen aan, maar hij wou alleen clone doen, geen "Horizontal of Vertical Span", bijne monitoren omgewisseld, nog niet, alles geprobeerd, ik heb ook een Gf 4 Ti 4200 van MSI maar hij detecteerde de monitoren wel direct, k´hoop dat iemand weet wat ´t probleem hiero is....
Zie jij bij apparaatbeheer 2 monitors en hebben beide monitors bij het opstarten al beeld of pas in Windows? Heb je ook beide monitoren aan staan voor het opstarten?