Tot mijn spijt heb ik na installatie van Pinnacle Edition Dv 4.5 moeten vernemen dat al mijn pictogrammen (o.a. in het taakbalk) en alle pictrogrammen in het start-menu veel groter zijn geworden. Ook de mappen in favorieten en de pictogram van IE naast gereed (linksonder) en naast zone vermelding (internet, rechtsonder) zijn groter geworden. De keuzemenu's in programma's helemaal bovenaan zijn ook anders (ze worden helemaal wit als ik er met mijn muis overheen ga). Hieronder een paar pics om mijn verhaal te verhelderen:

Inmiddels heb ik het programma verwijdert en de computer opnieuw opgestart, maar dat mocht allemaal niet baten
Ik heb me binnen windows suf gezocht naar oplossingen, bijv. kleine pictogrammen gekozen bij menu start maar dat hielp niet (stond standaard toch al op groot, maar zo groot waren ze nou ook weer niet) en de lettergrootte staat op 'normaal' (niet dat het wat uitmaakt maar ja). Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen?

Inmiddels heb ik het programma verwijdert en de computer opnieuw opgestart, maar dat mocht allemaal niet baten
Ik heb me binnen windows suf gezocht naar oplossingen, bijv. kleine pictogrammen gekozen bij menu start maar dat hielp niet (stond standaard toch al op groot, maar zo groot waren ze nou ook weer niet) en de lettergrootte staat op 'normaal' (niet dat het wat uitmaakt maar ja). Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen?