Toon posts:

[altec lansing 2100] Ruis :-(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een latec lansing 2100 speaker set, zien er goed uit en er komt ook mooi geluid uit, alleen nou heb ik gemertk dat er ook ruis uit kom, en das minder, he lijkt ook mer geworden te zijn nu ik een nieuwe pc heb.

Heb ff in de handleiding gekeken, maar daar staat alleen dat je hem op line-out moet aansluiten en niet op speaker out.

Maar ja, ik heb geen line-out, alleen speaker out :(

Heeft iemand anders hier ook last van? of ligt het gewoon aan deze speakers, dat er iets kaduuk is ofzo?!?

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 01:39:
Ik heb een latec lansing 2100 speaker set, zien er goed uit en er komt ook mooi geluid uit, alleen nou heb ik gemertk dat er ook ruis uit kom, en das minder, he lijkt ook mer geworden te zijn nu ik een nieuwe pc heb.

Heb ff in de handleiding gekeken, maar daar staat alleen dat je hem op line-out moet aansluiten en niet op speaker out.

Maar ja, ik heb geen line-out, alleen speaker out :(

Heeft iemand anders hier ook last van? of ligt het gewoon aan deze speakers, dat er iets kaduuk is ofzo?!?
Tja, je geeft 't zelf al aan, ze moeten op een line out. Speaker outs van geluidskaarten bevatten vaak meer ruis dan een line out, en bovendien is het slecht voor het versterkertje wat in de altec zit.

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05 21:45
Sponz schreef op 25 oktober 2002 @ 02:26:
[...]

Tja, je geeft 't zelf al aan, ze moeten op een line out. Speaker outs van geluidskaarten bevatten vaak meer ruis dan een line out, en bovendien is het slecht voor het versterkertje wat in de altec zit.
en waar haal je deze bullshit vandaan??? speaker out = lineout met ander naampie

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:13

JWO

line out = niet versterkt
speaker out = wel versterkt

Verwijderd

Topicstarter
Leuk enzo, maar veel soundcards hebben volgens mij helemaal geen line-out :?

Die van mij iig niet, die audigy geloof ik ook niet?

Heb al een mailje naar die winkel gestuurd, kijken wat zij ervan vinden, en of ze der meer klachten over hebben gehad.

Verwijderd

Topicstarter
Zit er op de audigy 2 een line-out :?
Pagina: 1